Project NRG Mc^2...

Originally posted by cozmo
Dit is zeker het phatste project wat ik op i-net gezien heb. Zeer mooi tot in de details uitgewerkt alleen zijn er toch nog wat dingentjes aan te merken vind ik. Maar dat is misschien persoonlijk.

DANK JE :)

-Ik had niet zo gigantisch veel kap weggehaald voor de radiateur, je houdt zo bijna niks over en het gaas is niet mooi. Gebruik anders fijn hordegaas.

VEEL LUCHTFLOW IS GEWOON NOODZAKELIJK, DUS GENOEG RUIMTE WEGHALEN... VERDER MOET JE BIJ HET GAAS EEN AFWEGING MAKEN, AAN DE ENE KANT IS FIJN GAAS NATUURLIJK MOOI, MAAR HET VERNEUKT OOK DE LUCHTSTROOM... HET JUISTE EVENWICHT TUSSEN FIJN EN GROF GAAS MOET JE DUS VINDEN...

-Blijven de boutjes in de carter koperkleurig of worden die gewoon van RVS?

ER ZITTEN TAPEINDJES IN HET CARTER, EN DAAR WORDEN VERCHROOMDE DOPMOERTJES OP GEMONTEERD... BETER KIJKEN DUS :rolleyes:

-Hoezo niet achter elk uitgefreesd stukje gaas plakken?

OMDAT ER RADIATEURSLANG EN VLOEISTOFSYSTEEMCONSTRUCTIE [WAT EEN WOORD :p] UITSTEEKT :)

-Die imbusboutjes in je achterkap boven het wiel staan niet echt mooi, ze steken te veel uit.

DAAR HADDEN WE INDERDAAD VOOR PAARSE PLAATSCHROEVEN KUNNEN KIEZEN, MAAR DIT WAS WAT DEGELIJKER, EN GEEFT STERKTE AAN DE KAPPEN [DIT WAREN 2 KAPPEN, NU 1, BIJ TE WEINIG STERKTE SCHEURT HIJ OP DE NAAD, DIE IMBUSBOUTEN ZIJN GEMAAKT OM DE ZOOI OP SPANNING TE HOUDEN]...

Stickers zijn we heel mooi en vind ik er goed bij passen alleen het malossi leeuwtje op je voorspatbord.... hoezo in het zwart en niet in het wit?

OMDAT DE STICKER ZWART WAS :rolleyes:

Verder echt mooie scooter, maar de concurrentie komt er aan})

TRY US, ZOU IK ZEGGEN :)

 
Ik vind m helemaal top prachtige details ook, er is slechts een ding wat ik nix vind en das de voorkap vin ik echt geen gezicht. MAar da komt gewoon omdat ik de voorkap voor zon gilera ding nix vin had je beters iets anders op kunnen plakken. Maar ziet er wel zwaar strak uit !
 
Originally posted by Hugo
VInd hem zo van de zeikant wel ietsjes weg hebben van oud model sr ...

Agree!!! :)

Verder, tjah, bruut gewoon...

Er zijn er denk ik op dit forum maar weinigen in staat zoiets te overtreffen... mijn complimenten... Ook omdat ik ook heb gezien hoe je het kocht, en hoe het nu is... zupa!

grtz Arthur
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Zijstandaard is tijdelijk, er komt zo'n paddockstand onder :) Trouwens, dat ding polijsten is erg dom, aangezien het van ijzer is [roest :rolleyes:]... Ding dient nu dus puur dat hij rechtop kan staan :)

Inkoppertje: Dan zou ik een bok nemen, van een zijstandaard gaat je scoot niet rechtop staan. :D Voor de rest errrrg mooie NRG. Ik vind niet vaak NRG's mooi, alleen ik blijf het jammer vinden van die Typhoon kap. :p Niks op aan te merken voor de rest, mooi spuitwerk.
 
Ik vind eigenlijk dat je hem toch nog redelijk snel hebt opgebouwd enz. Als je keek hoe je hem kreeg, en hoe je hem nu hebt inc. de setup enz.

doe je goed :)
 
ik vind em vet 8)
misschien nog een id voor over de stang.. van dat schuimrubber wat ze over bijv cross stuurtjes bij crossfietsen/motors doen, daarn een mooi overtrekje over en klaar is bart ;)

edit : ik vind het gaas juist wel strak...
 
Wow.....Zoiets vets heb ik nog nooit gezien.....echt heersend, echt super super super bruut dit.....

Nu snap ik waarom het relatief lang duurde voordat ie af was....

Dit is echt de scooter van de eeuw...

Groot respect!!
 
MEGAMEGAVET...... Ik vind die imbusjes die je kap achter op de plaats houden WEL vet staan :)

Echt megamooi Bartus..... OOK die typhoon kap vind ik gewoon superbruut staan :)
 
Back
Top