Project Nitro #2

dat voorvelgje vind ik veel te klein voor de erg lompe aerox voorkant... van de voorkant, of zijkant ziet het nog wel net uit maar schuin van voren ziet het er niet uit :) Zie de 5de foto van onderen...Komt ook door het verlagen. Verder ziet ie er iig niet uit als een andere aerox hier dus dat doe je goed, suces ermee ben wel benieuwd naar die kappen van je :)
 
DG SF2 said:
dat voorvelgje vind ik veel te klein voor de erg lompe aerox voorkant... van de voorkant, of zijkant ziet het nog wel net uit maar schuin van voren ziet het er niet uit :) Zie de 5de foto van onderen...Komt ook door het verlagen. Verder ziet ie er iig niet uit als een andere aerox hier dus dat doe je goed, suces ermee ben wel benieuwd naar die kappen van je :)
in tegendeel vind ik hem weer vet maar goed dat iedereen andere meingen hebt :henko:

alleen snap ik die voeten steunen niet als je ze tog niet gebruikt:p
 
die gebruikt ie alleen als ie ff volgas weg trekt bij een sprint lijkt me, aangezien het verder erg kut op die manier rijdt :X
 
amdr said:
is het enkel mijn gedacht of loopt die scooter nog niet 100 procent lekker?

imo loopt die ook nog niet helemaal mooi, maar kan ook aan het weer liggen, als die te koud is deed mijne ook zo, vind hem verder iig erg vet.
nu nog btje beun zonder voorkap enz.
mja zal vast wel goedkomen.
en btw er vette foto van die rookpluim :D
 
Heel vet ding zo met dat kleine voorvelgje, ding ziet er goed uit voor een sprinter en zal vast ook goed hard knallen straks!
 
Met de Speed ga ik rijden als ik met de evo hoog genoeg gescoord heb.
De voorvelg, ieder zijn mening erover, ik vind het best leuk:p

Zoals Spasta al zei, nu zitten ze gewone achterkappen en zadel er nog op om overal goed bij te kunnen, staat alles op punt dan komt de TVX kap erop.

Thx voor de leuke reactie's
 
He, brute nitro heb je, ding gaat ook goed hard, op de filmpjes iig. ;), is het verschil met het afdraaien van vario etc. ook te merken, en blijft hij wel stevig genoeg, vind het er allemaal best dun uitzien namelijk,
Succes ermee verder, zie je maybe wel een keer op een meeting vlammen.

Greets...
 
Tijdje geleden de velgen eens onderhanden genomen.

Lak van de velgen afgebeten.
P2140002.JPG

Randje gepolijst, de rest mat zwart gespoten.
P2210004.JPG


Ook nog enkele filmpjes.
http://www.flurl.com/uploaded/acuity1_78622.html
http://www.flurl.com/uploaded/acuity3_78630.html
 
Back
Top