Project: MHR Stealth

ApriliaFreak

Rijd nu Auto!:)
Ik heb deze sr stealth ooit gekocht, met een evo 70 eronder en een 4sjees uitlaat en een 17,5mm.
daar was ik dus al snel op uitgekeken en ik wilde gewoon weer veel sneller. ik heb de scooter
helemaal uitelkaar gehaald, en de evo 70, forrace en 17,5mm verkocht.
het blok heb ik uitlelkaar gehaald en een 12 pen evo as met c4 lagers eringelegd, carters direct ook ff aangepast.
ik heb toen een evo vario, heboverstelbare koppeling en een 21mm aangeschaft. dat erallemaal ingezet en het blok voledig gepolijst.
toen heb ik de mhr speed cilinder gekocht en aflaten draaien mij Heja Tuning. die zit er nu ook onder. Er zitten ook bridgestone ml50 banden onder.
Er moeten nog heel wat onderdelen gekocht worden, ik hoop alles in juni voor de meeting @ lelystad klaar te hebben.
de scooter is helemaal uitelkaar en alles helemaal schoongemaakt, ik ben alles al weer een beetje aan het inelkaar zetten.
de olie pomp + Tank is verwijderd.

pics met oude setup nog:
8801


8802


8803


8804


8805


setup tot nu toe:
Malossi MHR Speed
Evo 12 pen
Evo vario
Hebo verstelbaar.
21mm Delorto
Polini carbon membraan
Malossi M.A.C.S.I. Box @ spruitstuk


nog te kopen onderdelen.
Yasuni c20
Malossi Vl 14 membraan
Malossi Recht spruitstuk
Evo achter poelies
Malossi Binnenrotor
later nog een 24mm ofo grotere cabarateur
en cilinder nog bij laten werken.
Vertanding moet ook nog.


Ik wil eerst nog met orginele vervroegde onsteking gaan rijden, en orginele poelies en later een binnenrotor en evo poelies gaan kopen.

uiterlijk:
het uiterlijk is nog niet echt veel bijzonders.
rood matallic velgen.
rode luchtinlaat.
rode achterzitje.
rode handvaten.
koelings huis heb ik gaten ingefreest en waterpomp is ook rood.
rooie schokdemper.

verder is het uiterlijk nog vrij standaart maar ik werk bij een autoschadeherstel bedrijf en laat daar mijn kappen nog wel overspuiten

ik heb geen digi cam, dus heb aleen nog oude foto's, ik heb al wel foto's gemaakt maar moet ik ff ontwikkelen dan post ik ze hier wel ff.
 
Advertisement - register to remove this

Ah nog een sr :D

Klinkt veelbelovend allemaal, hij ziet er ook wel mooi uit vind ik. Vooral de velgen vind ik mooi, verder zou ik je reflectoren van het achterspatbord halen en het achterspatbord spuiten.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik vind hem erg mooi, netjes gemaakt... De setup die je voor ogen hebt, heb ik nix op aan te merken, en dat is vrij uniek...

Waarschijnlijk omdat de zelfde setup al 100x op t forum gemeld is :p
 
de laatste foto's doen het niet meer dus hier ze nog ff een keer.
ik post in de loop van deze week nog wel nieuwe foto's.

foto's:
1040205985Pict0007.JPG


1040206006Pict0008.JPG


1040211780Pict0009.JPG


1040211807Pict0011.JPG


1040211825Pict0012.JPG


1040211841Pict0013.JPG


1040211858pict0014.JPG


1040211873Pict0015.JPG
 
Last edited:
Back
Top