Problemen zip 4takt

Robinjogr

New Member
Beste helpers

Ik heb een zip 2000 4takt
Alleen ik heb een aantal problemen met dat ding ik heb al het een en ander vervangen
Maar het probleem is dus hij maakt een gillend geluid uit het carter en als ik 50rijd en dan gas los laat dan gaat die piepend terug lopen net of ik een turbo heb
En als ik still sta en ik wil hem stationair zetten dan blijft me achterwiel draaien gewoon onmogelijk om me achterwiel niet te laten draaien
Wie helpt mij graag

Met vriendelijke groet
Robin
 
Advertisement - register to remove this

En als ik still sta en ik wil hem stationair zetten dan blijft me achterwiel draaien gewoon onmogelijk om me achterwiel niet te laten draaien

Blijft je koppeling niet hangen zodat hij altijd de eindoverbrenging meeneemt?
 
Beste helpers

Ik heb een zip 2000 4takt
Alleen ik heb een aantal problemen met dat ding ik heb al het een en ander vervangen
Maar het probleem is dus hij maakt een gillend geluid uit het carter en als ik 50rijd en dan gas los laat dan gaat die piepend terug lopen net of ik een turbo heb
En als ik still sta en ik wil hem stationair zetten dan blijft me achterwiel draaien gewoon onmogelijk om me achterwiel niet te laten draaien
Wie helpt mij graag

Met vriendelijke groet
Robin
dit heeft een maat van mij ook ik denk dat je hier niet zo veel aan kunt doen is het een snor of brom?
 
Ik heb zelf een piaggio new fly 4takt van 2017... Maar stationair blijft het achterwiel bij mij ook gewoon een beetje draaien.. (misschien piaggio kwaaltje)


Wat heb je er allemaal aan vervangen?

Controlleer eens de peil van de motorolie en van de naafolie??

Ik gok dat je vertanding wellicht bijna droog staat..
 
Back
Top