Prijsuitreiking Data

Datum Prijsuitreiking!


  • Total voters
    20
  • Poll closed .
Misschien een idee om wat meer via scooter powershop te doen, aangezien hun de kalender wel up to date houden.
En misschien is het mogelijk om daar in te schrijven, of alleen al de papieren heen te sturen zodat zij kunnnen bij houden op de site hoeveel mensen er mee doen in een klasse, misschien leuk voor nieuwelingen om te weten.
 
Over de website, dat loopt inderdaad alweer even. Volgends mij was het idee dat resultaten te zien waren onder een rijdersaccount etc en dat Kees hiermee bezig was.

Hou het simpel, duidelijk en overzichtelijk. Kan je nu vertellen dat dit het laatste Sbo sprint seizoen is en het dan klaar is als het zo doorgaat.

www.quist-racing.com non-profit en puur hobbymatig omdat ik het leuk vind om te doen, nog geen 2 uur werk. Zoiets moet voldoende zijn om info te verstrekken aan (nieuwe)rijders en een contact form is ook zo ingebakken dat je je kan inschrijven (gewoon dat mensen geld overmaken, the old skool way).

Heb overgens nog steeds geen mail gehad mbt marketing/promotie? Wanneer is de eerst volgende vergadering?
 
Je kan hier met zijn allen gaan "beter weten", waar je ook alle recht op hebt. Maar Tim heeft het vorig jaar uit handen gegeven aan een nieuwe groep mensen, mijn vraag:

Wie zijn deze mensen? Scooterpower dacht ik toch? Wie is eindverantwoordelijk?

Deze mensen moet je bereiken en vertellen dat het anders moet, of iemand moet het overnemen en het heft in handen die denkt dat hij het beter kan en wil doen. Op deze manier heb je met zijn allen gelijk maar verzet je niks.
 
zover ik begreep regelt tim dit nog steeds, dit aangezien de mail ook van hem kwam.
Mensen zouden het overnemen maar waarom dat niet gebeurd is geen idee.

Zoals je ziet een website bouwen is snel gedaan. Waarom is deze site nog niet af?
Waarom word er nergens op gereageerd, ook niet op emails? ( ik heb gemaild naar de SBO )
Aangezien de crew of organisator zowel hier als op de website niks laat weten ben ik toch bang dat we het woord FLOP misschien in de mond moeten gaan nemen.
Er moet gewoon gereageerd worden zodat de mensen gerust gesteld worden.
Ik zou door die mail niet gerust gesteld zijn. je bent een duur blok aan het bouwen voor 2 sprints?
Waar hangen die andere sprints van af? Wanneer krijgen we daar zekerheid over en dergelijke.
Dan pas zou ik verder bouwen. Tenzij je boven in het land woont dan kun je meedoen aan de NOS cup las ik.
Hier in het zuiden zijn er minder opties.
Verder kunnen we alleen hopen dat er grote veranderingen gaan plaats vinden. ( Waar al jaren om geroepen word )
Men zegt altijd een ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde steen, Ik zou haast zeggen dat deze ieder jaar een grotere uitkiest.
 
Tommy, deels met je eens.
Ik ben iig wel bereid wat te doen en te helpen, dit ook meerdere malen aangegeven. Organisatie zou tot 2x toe contact opnemen en is niet gebeurd.

Bij deze zeg ik toe dat ik ZELF het iniatief neem en vanaf aanstaande maandag op www.quist-racing.com een extra pagina te vinden is met alle informatie over de sbo incl kalender etc! Voordat mensen denken dat ik ergens een sla'tje uit wil slaan, mijn website kost alleen maar geld en is non profit verder, heeft iedereen iig een plek om duidelijk info te vinden.
 
Goeie zaak Pep ;)

Zou het erg jammer vinden als de sprint uitsterft!

Snap dat het erg moeilijk is om alles nog te organiseren en geregeld te krijgen omdat de interesse voor het sprinten en het hele scootergebeuren sterk afgenomen is. Het leeft hier en daar nog wel een klein beetje, maar het grootste gedeelte is er heel erg vanaf. Dat hebben wij met The Saints ook gemerkt.

2 Jaar terug was het helemaal booming, en nu is zelfde de ''Stichting'' opgeheven. Het bestaat nog wel, maar het is geen officiele stichting meer. Gewoon simpelweg omdat er bijna geen interesse meer voor was.
 
Nu bezig met de pagina in te vullen verder, nu kom ik er pas achter hoe dramatische de info is die op stichtingsbo.nl staat is. Info van 2009 kom ik tegen, info van 2011 maar niet eens ''bijgewerkte info'' van 2012?

Nja ik maak er maar wat van, zal iig duidelijker zijn als de sbo website zelf! Zelfs ik kom daar niet uit terwijl ik er flink in thuis was en actief in was!

Edit:
Nu heb ik ook het mailtje gekregen van Tim met ''alle'' info erin, daar stond dus ook het onderstaande in.

Inschrijven:
Inschrijven gaat dit jaar weer op dezelfde manier als de vorige keer. Gewoon tijdens de 1e sprint. De papieren die nodig zijn ontvangen jullie te zijner tijd nog. Vul deze AUB thuis in en neem het mee.

Nu rijd ik al 2 jaar geen Sbo meer maar wat ik hieruit begrijp is dat we de inschrijf papieren die we ter zijner tijd ontvangen via de mail krijgen? Dus alleen mensen die in het mailbestand staan van de Sbo krijgen deze vooraf? Nieuwe mensen hebben dus een probleem de eerste sprint? als ze uberhaupt weten dat ze ze in kunnen schrijven.
 
Last edited:
Back
Top