Premium Users

Hoi,

zoals sommigen al opgevallen is, zijn er sinds een tijdje members met een gele username. Dit zijn Premium Users.

Nu zal je denken, leuk voor ze :). Maar, misschien is het ook wel leuk voor jou.
De voordelen van Premium Users ten opzichte van normale users zijn:

-10mb ruimte voor attachments op het forum.
-Je PM inbox mag 5000 berichten groot zijn.
-Nickchange op verzoek. (max 5 per jaar)
-Grotere avatar van 20kb en 75x75.
-Grotere profiel foto.
-Meerdere en bannervrije styles(in de toekomst, nu nog niet aanwezig) .
-Je helpt hiermee direct het forum en scooterbase aan stabiele servers.

Ik hoor je al denken, dat kost kapitalen :(
Dat valt reuze mee, voor 10 euro per jaar ben je lid, en geniet je van alle voordelen.

Wat gebeurt er met het geld wat ermee word opgehaald?
Al het geld wat er binnenkomt aan Premium Users, gaat naar de hosting- en serverkosten van het forum en scooterbase. Wij, de crew, kunnen er helaas dus niet mee op vakantie gaan :)

Ok ok, ik ben over, hoe word ik ook premium user?
PM mij, of betaal via Paypal
Of lees de FAQ

Groeten, de Crew!
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

heyy.. screenshots van mijn reply.. alleen toevallig over een onderwerp waar ik zeeer weinig verstand van heb...... electra:L

ik ga trouwens ook aan de premium. Freeeezah! ik wil graag een rekening nummer van u:)

en over de slecht te lezen gele-username's.. je kan ze ook even selecteren door met je muis erover heen te slepen :!
 
Ik zit nu op de 48ste premium user, voor de betaling die als 50ste binnenkomt, krijgt een st.net t-shirt! :)
 
Bij de 100 zal ik er ook eentje verloten onder de dan huidige premium members, en natuurlijk eentje voor de nr100 :)
 
Wow, nu maar hopen dat er 100 komen. Ik wil ook weleens wat winnen +ralf+
Wel leuk initiatief Bas, nu nog wachten tot die laatste 2 erbij komen.
 
Iemand heeft dus geld overgemaakt, maar geen username vermeld. Als diegene uit bussum mij even zijn naam meldt, dan word ie premium (pm me dus :))

En DNa power, ik moet dat even opzoeken van het iban nummer, vanavond krijg je een pm van me.
 
Back
Top