Poker #6

Aangezien de Amerikanen niet meer op stars & FT kunnen grinden verwacht ik trouwens wel dat de velden een stuk softer zijn. Althans...net zoveel fish maar iig minder goede spelers. Van de week maar eens kijken of dat idd merkbaar is :)
 
Heel veel Scandinaviërs op de cash tafels
Dus vrij veel russen die best agressief spelen etc..

Eindelijk hielden mijn handen eens stand! Kleine cash maar lekker is het zkr
+ kleine veld van 192 man.

PokerStars Toernooi #385808190,
No Limit Hold'emBuy-In: $8.00/$0.80 USD195 spelers
Totale Prijzenpot: $2080.00 USD

Toernooi gestart 19/04/2011 11:00:00 CET [19/04/2011 5:00:00 ET]
Beste Murphy_Lee_L, Je bent op de 2e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 322,40 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.
 
Heel veel Scandinaviërs op de cash tafels
Dus vrij veel russen die best agressief spelen etc..

Eindelijk hielden mijn handen eens stand! Kleine cash maar lekker is het zkr
+ kleine veld van 192 man.

PokerStars Toernooi #385808190,
No Limit Hold'emBuy-In: $8.00/$0.80 USD195 spelers
Totale Prijzenpot: $2080.00 USD

Toernooi gestart 19/04/2011 11:00:00 CET [19/04/2011 5:00:00 ET]
Beste Murphy_Lee_L, Je bent op de 2e plaats in het toernooi geëindigd.
Een prijs van USD 322,40 is gecrediteerd naar je Echtgeldaccount.

mehhh...ging het weer eens proberen vanaaf. 10 Bi down in 1500 handen...wtf. Voor mij geld hetzelfde als voor murph...dit is mijn laatste roll en als dat weg is is het klaar voor mij. Ik sta dit jaar in totaal over 120k hands 28 BI under EV....echt bizar :)
 
Last edited:
Nou de cashgames heb ik nu voorgoed vaarwel gezegd, speel alleen nog maar SNG's. Mocht ik ooit nog aan online cashgames beginnen dan is dat omdat ik de SNG"s uitkots of dat ik er zo goed in ben dat ik geld over hou haha! Voorlopig gaat het goed, 17% ROI over 150 games. nog geen grote sample dus maar ziet er veelbelovend uit, heb het idee dat ik ze keihard crush iig :)
 
Toevallig eergister diep gekomen in een 5,50 toernooi, was 85e van de 3xxx inschrijvingen, helaas krijg je dan nog steeds maar $45,- ofzo...Was leuk gewees om een keer dik the shippen, maar helaas:+

Speel alleen nog maar rectreatief en niet meer om het grote geld binnen te halen, dus af en toe een potje omdat ik toch niets anders te doen heb.. Houd het nog een beetje leuk:+
 
lijkt me echt een keer tovv om dat gewoon als chipleader de finaletafel aan te gaan in zo´n groot tournooi:W


Word net weer geklaard met AA tegen 77 met een 7 op de turn terwijl 60% van de stacks toen al in de pot zat...Sommige mensen willen echt geen paartjes folden, zelf na 2x een reraise op een hoog board... Grrr!
 
Haha, het lijkt mij ook wel grappig, maar vind een HUD toch wel een pre bij Rush tegenwoordig. Ik speel de afgelopen weken nog maar erg weinig. Ben laatste tijd weer meer bezig met de racers, beetje frezen, beetje op de testbank spelen etc.

Speel alleen wat SNG's af en toe maar zit op een 150 games break-even stretch ofzo, beetje kut hehe! Met Rakeback erbij toch winstgevend en die upswing komt vanzelf want run voor de verandering echt belachelijk slecht. Gelukkig brengen SNG's me niet op tilt dus komt wel goed. Cashgames heb ik al lange tijd niet meer aangeraakt. Wil ik voorlopig even zo houden.
 
Mannen, bij voldoende animo volgt er binnenkort een potje bij mij thuis.
Als je interesse heb stuur mij dan een PM en dan ontvang je meer info.

Alleen de mensen die hier regelmatig posten aub.
 
Damn, ik deed ook maar weer eens een poging @ partypoker.
Snap echt niet hoe je kunt winnen van dat soort volk! Respect voor de mensen die het kunnen of het geluk mee hebben. :D ( @ cashgames)


Net weer even een tournooitje gedaan. Ging best lekker, maar maakte 1 echt domme domme fout :D
Lagen 4 k's op tafel.
Iemand gaat allin... ik dacht, wat op tafel ligt heeft iedereen, dus ik ook allin.
Vergeet ik alleen even de kicker :D

Doei andries!

Maargoed, dat is de prijs die je betaald als je dom doet :#


Ik maak nog even mijn laatste 10tje op en dan stop ik er echt mee online :D
 
Damn, ik deed ook maar weer eens een poging @ partypoker.
Snap echt niet hoe je kunt winnen van dat soort volk! Respect voor de mensen die het kunnen of het geluk mee hebben. :D ( @ cashgames)


Net weer even een tournooitje gedaan. Ging best lekker, maar maakte 1 echt domme domme fout :D
Lagen 4 k's op tafel.
Iemand gaat allin... ik dacht, wat op tafel ligt heeft iedereen, dus ik ook allin.
Vergeet ik alleen even de kicker :D

Doei andries!

Maargoed, dat is de prijs die je betaald als je dom doet :#


Ik maak nog even mijn laatste 10tje op en dan stop ik er echt mee online :D

Haha, als je nu weer vanuit het niets online gaat spelen weet je echt niet meer wat je mee maakt. De 'regulars' op de 0,10/0,25 cent tafels van nu zijn 10x beter dan de fulltime pro's van 6 jaar geleden...en dat is dus echt niet overdreven :)
 
Zeu, gisteravond 'n toernooitje gehad in een kroeg in R'dam met daarna 'n cashgame, nounounou:D

Heb in totaal denk 10 handen in 3 uur gespeeld waarvan 2xJJ 2xKK en met die 4 handen dus dik 300eu gewonnen:D. Gasten calden alles af met 3rth pair e.d.

Volgende week maar weer:#
 
Back
Top