Plasti Dip

Misha, haha toevallig pas geleden een pallet die kant uit gestuurd. (gelukkig is het daar niet zo groot natuurlijk :p)

Tommy, vanaf vrijdag zijn er weer pre-orders te plaatsen voor de mat zwarte Plasti Dip. Deze bestellingen zullen vanaf 17 april worden uitgeleverd.
 
Afgelopen week de wielen van een Veyron gedipt, goed resultaat al zeg ik het zelf :W

img_0582.jpg
 
als je de velgen doet waar ontvetten jullie ze mee? mijn winterwielen ga ik doen maar moet ik ze nu eerst nog ff iets opschuren of alleen ontvetten en dan de kleur er over blazen??
 
alleen ontvetten en dan spuiten :)
ik heb over mijn velgen toen gewoon flink wat remreiniger gespoten , afgedaan met een doek en laten drogen..
 
gebruik gewoon motip ontvetter... of water met beetje afwasmiddel...

thinner/remmenreiniger ed laten allemaal wat achter, waardoor verf niet zo goed zal hechten
 
Avery Surface Cleaner, is ook best zuinig in gebruik. Zorg er wel voor dat er nergens vocht achter blijft zitten, anders hecht het daar niet goed.
 
Rowan klopt t dat je nog steeds alleen als bedrijf kan bestellen?
Ik heb een account aangemaakt op plastidip.nl maar hij zeurt om een bedrijfsnaam..
 
Dat is alleen bij rood, glossifier en de camo kleuren. NVWA vindt nu dat daar teveel Tolueen in zit, om moe van te worden..

(bij pre-orders kan je gewoon nvt of iets dergelijks invullen)
 
Back
Top