Plasti Dip

Rowan

Well-Known Member
21-04-2012

Voor de geïnteresseerde moeten we helaas vermelden dat de zwarte spuitbussen momenteel uitverkocht zijn.

Zojuist hebben wij een nieuwe website gelanceerd voor Plasti Dip. www.plastidip.nl

Momenteel werken we nog aan het shop gedeelte echter hebben wij wel al een bestel functie aan de website toegevoegd. De vervolg bestellingen kunnen dan ook via die functie geplaatst worden. Informatie over de levering van uitverkochte kleuren is ook op de website te vinden. Feedback is welkom om de site te verbeteren!




*NEWSFLASH!*



"Geachte Forummer,


Bedankt voor uw bestelling Plasti Dip!

Om uw bestelling af te ronden hebben wij een aantal vragen.

De spuitbussen kosten € 9,50 per stuk en de verzendkosten komen uit op € 6,75 binnen Nederland en € 13,00 euro buiten Nederland (tot 2kg).

Indien u een bestelling wilt plaatsen verzoeken wij deze naar ons te mailen (info@jdcustoms.nl) onder vermelding van: "Bestelling Plasti Dip Groupbuy Sf.net"

In uw email vernemen wij graag uw Mail adres, Voornaam, Achternaam, Telefoonnummer, Adres, Postcode en Plaats.

Uiteraard moet u ook aan geven welke spuitbussen u in welke hoeveelheid wilt hebben.
Wanneer wij bovenstaande gegevens van u ontvangen hebben kunnen wij een factuur maken welke u op uw mail adres zal ontvangen.

Na betaling van de factuur zullen wij overgaan tot verzenden van uw pakket.

Optie:

Voor u Plasti Dip kunt gebruiken dient de ondergrond goed gereinigd en ontvet te zijn. Wij kunnen u tevens een goede ontvetter leveren voor het beste resultaat. Wij kunnen u de Avery Surface Cleaner leveren tegen een prijs van € 11,00. Indien u deze ook zou willen hebben vernemen wij het graag in uw email bericht.

Graag vernemen wij uw wensen.


Met vriendelijke groet,

JD Customs"





Naar aanleiding van de vraag naar Plasti Dip, zoals beloofd, bij deze de groupbuy.

JDcustoms heeft besloten via luchtvracht een zending naar Nederland te halen zodat geinteresseerde voor een zeer scherpe prijs van enkele spuitbussen kunnen voorzien.

Sinds zojuist is de bestelling rond en heeft een verwachte levertijd van ongeveer anderhalve week.
Middels deze groupbuy kunnen wij de spuitbussen aanbieden voor € 9,50 incl BTW per spuitbus.

Zoals jullie zullen begrijpen is deze prijs exclusief eventuele verzendkosten naar jullie toe.
De spuitbussen zijn eventueel ook op te halen in Bergschenhoek wanneer ze binnen zijn. Kijk op www.jdcustoms.nl voor de adresgegevens, daar staan tevens ook een aantal voorbeeldfoto's.

De beschikbare kleuren zijn:
- Mat Transparant
- Mat Zwart
- Mat Wit
- Mat Rood
- Mat Blauw
- Mat Geel
- Glosifier (extra te bestellen bij een matte kleur om deze hoogglans te maken)
- Gold Metalizer (Extra te bestellen om Goud metallic aan een matte bovenstaande kleur toe te voegen)
- Silver Metalizer (Extra te bestellen om zilver metallic aan een matte bovenstaande kleur toe te voegen)

Laat maar weten hoeveel spuitbussen je eventueel wilt hebben en in welke kleur.
Indien je daarna ook even een pm kan sturen als bestelling zal ik deze beantwoorden zodat we het verder kunnen regelen.


Vragen zijn altijd welkom!

[ir]http://www.jdcustoms.nl/wp-content/gallery/volkswagen-golf-v-r32/img_0833.jpg[/ir]

  • Dirk. - 2x matzwart
  • Tommy - 3x matwit - 2x glosifier
  • Tommy (Ken) - 4x matzwart - 2x glosifier
  • pimS - 4x matzwart?
  • Ajairos#87 - 2x matzwart - 1x glosifier
  • Jelle - 2x matzwart - 2x matwit
  • Jurjen325 - 2x matzwart
  • Rocco - 5x matzwart
  • Jesse. - 4x matzwart
  • Frank - 2x matzwart
  • We$t$ide - 1x matzwart - 1x silver metalizer
  • RobinL - 2x matzwart
  • Maykel - 2x matzwart - 2x glosifier
  • Melv16 - 5x matzwart - 3x matblauw
  • Arne - 2x matzwart - 1x glosifier
  • Oscar. - 4x matzwart
  • ErwinM. - 1x matzwart
  • Dnstal - 2x matzwart
  • Marbossi - 3x matblauw
  • Tom.#86 - 5x matzwart - 1x silver metalizer
  • Liewe - 2x matzwart
  • A.rnoldK - 4x matzwart
  • White Muscle - 5x matzwart
  • borneboy - 2x matrood
  • Jay-rune - 2x matzwart
  • Pikeheat - 4x matzwart
  • Michiel. - 4x matzwart
  • Heineken - 5x matzwart
  • Vince -4x matzwart - 1x matwit - 1x Gold Metalizer
  • Pilsje - 4x matzwart - 2x gold metalizer
  • Wuntke - 4x matzwart - 3x gold metalizer
  • Sandor - 1x matzwart
  • Gideon - 2x matzwart
  • Sander - 3x matzwart - 2x glosifier
  • HeboManstonRox - 2x matzwart
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hoeveel spuitbussen heb je ruim genomen nodig voor 4 velgen?

Wil Mat wit wel eens proberen:# Evt nog een glosifier erbij om glans te geven.
 
Hoeveel kun je ongeveer met 1 bus doen? Is natuurlijk afhankelijk van de velgmaat enzo, maar zou je bijvoorbeeld 4 16" velgen kunnen doen emt 1 bus, of is het eerder een bus per velg?

En op welke materialen blijft het allemaal zitten? Is het dan ook bekend hoelang het ongeveer mooi blijft/blijft zitten op het gespoten onderdeel?

Heb wel intresse in een paar busjes dan, pm je nog wel :)
 
Ik vind dat spul echt freakin' geniaal.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=otCtkVePX_0"]PlastiDip Car Emblems, Badges and Front Grille - Step by Step - DipYourCar.com - YouTube[/ame]
 
Hoeveel kun je ongeveer met 1 bus doen? Is natuurlijk afhankelijk van de velgmaat enzo, maar zou je bijvoorbeeld 4 16" velgen kunnen doen emt 1 bus, of is het eerder een bus per velg?

En op welke materialen blijft het allemaal zitten? Is het dan ook bekend hoelang het ongeveer mooi blijft/blijft zitten op het gespoten onderdeel?

Heb wel intresse in een paar busjes dan, pm je nog wel :)

Als je uitgaat van 1 bus per velg dan zit je sowieso goed.

Het blijft op bijna elk denkbare ondergrond zitten, zolang het niet vet of iets dergelijks is. Hoelang het mooi blijft hangt helemaal af van waar het op wordt toegepast. Ik rij zelf al 1,5 jaar met 'geplastidipte' logo's die regelmatig de hogedrukreiniger hebben gezien en het zit er nog prima op!
 
1 want some.

vraag me ook af hoe ver je komt met 1 bus.. opzich wel handig om te weten.
Ze hebben t over 3/4 lagen die je moet spuiten, 1 bus per velg?

#edit ja dus.

Ik denk dat ik mn front ga dippen. kijken hoe t staat
 
Lijkt mij ook wel gaf om mijn logo's allemaal matzwart te dippen!

Ga er nog ff overnadenken.. Heb het dan over me Swift ;)
 
Ik ben even afhankelijk van de stufi, dus wanneer moet er betaald worden? :p
Wil nm wel proberen 2 speakertjes en wellicht zelfs de randen van m'n bureau en bed ermee te spuiten. :)
 
Wat is het voordeel hiervan t.o.v. een normale spuitbus? Begrijp ik het goed dat je dit zo weer eraf kan halen? Wil namelijk graag de velgen van me Volvo (leasebak) matzwart hebben :p
 
Lijkt mij ook wel leuk spul, misschien wel leuk als afwisseling voor mijn motorvelgen in matzwart. Ook als bescherming omdat ik dit jaar nog vrij lang heb doorgereden in het najaar en dit niet ideaal was met kaal aluminium. zou dit echter niet alsnog een ramp worden om te verwijderen op deze velgen? anders wil ik misschien ook wel een paar bussen.

P1010150.jpg

P1010153.jpg
 
is het een soort spuitbus die overal op hecht? dus bijv. op metaal en plastic? of heb je dan andere bus nodig met plasticprimer?

wat zijn de verzendkosten binnen nl? pakkettarief 6,70?
 
Je hebt geen primer ofzo nodig, hecht op vrijwel elke ondergrond... Ijzer, plastic, chrome,... Gewoon goed zuiver maken en 3-4 lagen erover zodat je het achteraf makkelijk kan verwijderen

Niks schuren of primer dus ;)
 
I'm in8)

5 x mat zwart
2 x glosifier(neem aan dat je de laatste laag met dit spul doet?)

Zal je vnvnd ff een PM sturen.


EDIT: Rowan, laat die 2 glosifier maar zitten. Alleen 5 mat zwart voor mij.
 
Last edited:
Back
Top