pit bike start niet meer

tim2232

New Member
Hallo,

Ik heb een pitbike en op dit moment loopt hij niet meer. het begon allemaal dat op een dag nog maar rond de 15 km/u ging terwijl eerst de top rond de 80 km/u lag. die heb ik naar een vader van een vriend van mij gebracht en het leek dat het opgelost was maar nog niet helemaal want hij ging toen rond de 50 km/u en zodra hij dat aan tikte begon hij te haperen en vlammen te schieten. toen heb ik er een paar x kort mee gereden en heb ik hem een paar dagen later naar huis gereden maar toen viel die uit en na zo ongeveer 10x kicken ging hij weer aan terwijl ik normaal echt maar 1x hoef te kicken maar. daarna reed ik verder maar viel hij weer uit en toen kon ik kicken wat ik wou maar hij starte niet meer hoe kan ik hem nu weer fixen. Trouwens de bougie die vonkt nog. ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
 
Advertisement - register to remove this

Tim hoe oud is die "vader van een vriend"?



Nu denk je misschien, "wat heeft dit er nu mee te maken"?
Mijn antwoord, Niets, en dat is even relevant als het verhaal dat je ons voorschotelt

Begin eens met feiten.

Welke pitbike en is deze 2t of 4t?
Indien 2T mix je zelf en zo ja, welke mengverhouding?
Wat heb je eraan gewijzigd?
Wat gebeurde er tussen max 80 en max15 kmpu?
Wat gebeurde er tussen max 15 en max 50 kmpu?
Wat heb jezelf al gedaan om het probleem proberen te verhelpen?
Wat heeft de vader van die vriend gedaan om het probleem deels te verhelpen?

Hij vonkt, maar heeft hij ook compressie genoeg?
Hij vonkt maar wordt je bougie ook nat?
 
het is een 4t
ik heb alleen een beetje aan de carb gezeten
geen idee voor mijn gevoel was het gewoon ineens
'die vader die heeft de carb afgestelt en schoongemaakt toen ging hij 50
ik heb zelf nog niet veel gedaan omdat ik niet zou weten wat
dat heb ik nog niet gecheckd
 
die vader ik weet niet hoe oud denk rond de 50. maar hij heeft er wel verstand van maar dus zou hem ook weer naar hem kunnen brengen maar wil het zelf ook proberen
 
Back
Top