pics meeting delft

Waar is de testbank?
En de dragstrip?
En geen burning rubber?
Wat een waardeloze kutmeeting zeg ongelooflijk slecht.
Gewoon een stelletje Black & Deckertuners die denken dat hun scoot snel is omdeat er polini op de cilinder staat.:):):)
 
Originally posted by Valentino...
Gewoon een stelletje Black & Deckertuners die denken dat hun scoot snel is omdeat er polini op de cilinder staat.:):):)
black & decker tuning roelt 8)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Zullen we het een beetje gezellig houden met z'n allen? :)

Ja ! Als die mensen gewoon leuk vinden om met zijn allen bij elkaar te komen en dan beetje vragen stellen enzo is dat toch gewoon leuk ! Het is toch gewoon een SCOOTERMEETING niet een of andere TUNINGMEETING ofzo !

Ik zou het wel leuk vinden als hier ook eens wat meer meetings in de buurt waren...
 
De organisator is ondervraagt en heeft een waarschuwing gekregen. Als ie nog zoiets doet heeft ie een groot probleem...

Hij moest de site platleggen (www.speedscooters.tk), maar dat doet ie niet...

de volgende maal moet zo'n meeting aangevraagd worden en nu willen ze dus op Wollebrand gaan 'racen' ....
 
Originally posted by Valentino...
Waar is de testbank?
En de dragstrip?
En geen burning rubber?
Wat een waardeloze kutmeeting zeg ongelooflijk slecht.
Gewoon een stelletje Black & Deckertuners die denken dat hun scoot snel is omdeat er polini op de cilinder staat.:):):)

Moet dat dan? Ik heb ook weleens een meting gehad met een paar gasten van een ander forum. Drie genoemde dingen waren niet aanwezig, maar het was wel tof. Beetje brommers bekijken, ouwehoeren en rijden.

Beetje sneu om te zeggen dat het een kut meeting is zonder dat je er zelf bij was.

Als hun het naar hun zin hebben laat ze dan lekker (maar wel ergens anders dan bij ikea).

Ik zou er ook niet heen gaan naar zoon soort meeting, maar als hun het naar hun zin hebben, laat ze dan lekker. En dat half nederland zonder helm rijd boeit me ook niets, ik ga me er echt niet druk om maken dat hun een onnodig risico nemen om ernstig gewond te raken bij een ongeval.
 
Originally posted by Razma
De organisator is ondervraagt en heeft een waarschuwing gekregen. Als ie nog zoiets doet heeft ie een groot probleem...

Hij moest de site platleggen (www.speedscooters.tk), maar dat doet ie niet...

de volgende maal moet zo'n meeting aangevraagd worden en nu willen ze dus op Wollebrand gaan 'racen' ....

wollebrand zou goud zijn das bijna naast me huis
 
Originally posted by Bart

Moet dat dan? Ik heb ook weleens een meting gehad met een paar gasten van een ander forum. Drie genoemde dingen waren niet aanwezig, maar het was wel tof. Beetje brommers bekijken, ouwehoeren en rijden.

Je moet het verschil zien tss een groepje dat samenkomt zoals jij bedoelt en mensen die een 'meeting' willen doen...
voor die dag hadden ze zelfs flyers laten drukken en verspreid
 
Originally posted by Razma


Je moet het verschil zien tss een groepje dat samenkomt zoals jij bedoelt en mensen die een 'meeting' willen doen...
voor die dag hadden ze zelfs flyers laten drukken en verspreid

Misschien moeten we dat van ons gewoon een treffen noemen en dat van hanggroepjongeren een meeting?????
Mee eens???
Als dit nml ook een meeting is dan heb ik er iedere dag een bij mij in de buurt.
greetz
valentino
 
1018367397-krant%2520delft(1).jpg


Races? Jaja...als dat zo was, dan was het wel fat, en dat was het blijkbaar niet...inderdaad beetje triest deze meeting. Vind trouwens de laatste tijd veel scooterrijders triest....mensen die een helm half op doen, en dan door de stad de hele tijd gaan bumperkleven en zogenaamd bruut geluid hebben met hun nrx. Veel vb. daarvan zie je dus op die foto';s van de meeting in Delft. Triest dus...en zulke lui moeten ook opgepakt worden etc, beetje stoer doen...en 20 keer gas open trekken voordat je weg gaat...echt voor lul sta je dan.
 
En nie alleen de scooterrijders zijn dan zielig, maar ook de scooters waar ze dan mee komen en die dan vaak nog poeporigineel zijn. nie kwalijk bedoeld natuurlijk


Maar meeting in Klaaswaal word echt v@ :W :W:W
 
Originally posted by Pauluzz!!
En nie alleen de scooterrijders zijn dan zielig, maar ook de scooters waar ze dan mee komen en die dan vaak nog poeporigineel zijn. nie kwalijk bedoeld natuurlijk


Maar meeting in Klaaswaal word echt v@ :W :W:W

aha...:|
 
Back
Top