Piaggo zip 2000 tuning

James198

New Member
ik heb een piaggo zip 2000
70cc top performance
sito plus uitlaat
gaten in de luchtfilter
maar presteerd maar 80km!
ik wil hem wel echt sneller maken maar wat zou ik het beste kunnen doen zonder al te veel geld uit tegeven?
 
Advertisement - register to remove this

80km op de teller of gps kilometers? Want 80 gps kilometers is in principe een juiste topsnelheid voor jou setup.
Heb je de prop uit de uitlaat gehaald? Varioring? Luchtfilter begrenzer? Juiste sproeier en rollen?
Deze factoren zijn van belang voor een hoge topsnelheid.
 

Meestal zit er een luchtfilterplaat op je carburateur met een paar gaten, die houd veel lucht tegen voor minder vermogen of een dunnere slang die dus ook minder lucht doorlaat, deze is te vinden in je rubberen slang van je luchtfilter naar de carburateur.

Doe de bougie test en kijk hoe die kleurt. Probeer wat maten uit van je sproeiers, grote kans dat het daar aan ligt. Als het trouwens 80 gps kilometers zijn dan zit je al aardig aan de topsnelheid met een sito plus. Wil je harder dan moet je echt een andere uitlaat nemen.
 
Meestal zit er een luchtfilterplaat op je carburateur met een paar gaten, die houd veel lucht tegen voor minder vermogen of een dunnere slang die dus ook minder lucht doorlaat, deze is te vinden in je rubberen slang van je luchtfilter naar de carburateur.

Doe de bougie test en kijk hoe die kleurt. Probeer wat maten uit van je sproeiers, grote kans dat het daar aan ligt. Als het trouwens 80 gps kilometers zijn dan zit je al aardig aan de topsnelheid met een sito plus. Wil je harder dan moet je echt een andere uitlaat nemen.
ik zal gaan kijken bedankt!
-
welk uitlaat zal ik er op moeten zetten dan? wil één uitlaat die niet al teveel geluid geeft. Heb ook gaten in me luchtfilter dat geeft ook een harde geluid
 
Back
Top