Piaggio zip 4t snor

Mishagp

New Member
Goedenavond
Ik heb een vraag over mijn piaggio zip.
Ik heb deze scooter nieuw gekocht, en heb er 1 vario ring uit laten halen. Nu loopt hij 35 km pu op de teller, En dat vind ik een mooie snelheid.
Met deze scooter heb ik pas 250 km gereden.
Het probleem is als ik 35 km pu rijd ( op zn top) dan merk ik dat hij heel erg gaat stotteren, en knallen uit de uitlaat.

Nu is mij dus verteld door de dealer, en zelfs een andere scooter zaak dat dat normaal is? Vanwege de snor cdi? Dit omdat hij begrenst op die snelheid

Is dit waar? Of hebben jullie andere suggesties.
 
Advertisement - register to remove this

...Ja ... Klopt ... een Snorfiets is bedoeld om 25 Km/u mee te rijden ....
Wil je Sneller ? koop een Brom Scooter , en zet een Helm op je Hoofd.
 
Ga huilen, dat ding loopt 30 km pu gps. Dat is een toegestane snelheid. Als hij 25 zou lopen zou het gevaarlijk zijn omdat ik niet eens fietsers kan inhalen. Ik zou je snappen als je dat zegt, als ik een brom cdi eronder wou en al die onzin om hem 70 te laten lopen, Maar kom op. Hij loopt 30, En ik stel een normale vraag.
 
Goedenavond
Ik heb een vraag over mijn piaggio zip.
Ik heb deze scooter nieuw gekocht, en heb er 1 vario ring uit laten halen. Nu loopt hij 35 km pu op de teller, En dat vind ik een mooie snelheid.
Met deze scooter heb ik pas 250 km gereden.
Het probleem is als ik 35 km pu rijd ( op zn top) dan merk ik dat hij heel erg gaat stotteren, en knallen uit de uitlaat.

Nu is mij dus verteld door de dealer, en zelfs een andere scooter zaak dat dat normaal is? Vanwege de snor cdi? Dit omdat hij begrenst op die snelheid

Is dit waar? Of hebben jullie andere suggesties.

Ik heb ook een Zip snor zonder varioring en mijne loopt tegen de 40, op de teller dan. Maar gelukkig stottert hij dan niet en heb ik geen knallen uit de uitlaat!
 
Ik heb ook een Zip snor zonder varioring en mijne loopt tegen de 40, op de teller dan. Maar gelukkig stottert hij dan niet en heb ik geen knallen uit de uitlaat!

Ik ga dat aangeven bij zn eerste beurt, misschien dat hij dan beter rijd!
Ik weet niet of het bij jou hetzelfde was, maar bij mij zaten er 2 ringen in. Ik heb er dus 1 laten verwijderen.
 
Zou de scooter eerst inrijden als je er nou al eraan zit te rommelen.

Ik ben hem inderdaad aan het inrijden. Maar het mooie is, het is hetzelfde blok als een brom. Dus met of zonder vario ring maakt dan ook niet uit. Ik rijd hem sowieso rustig in, En vermijd lange stukken volgas.
Pas bij zn eerste beurt laat ik ze allebei eruit halen, En dan hopen dat hij niet meer stottert.
 
Back
Top