Piaggio zip 2010 Vario eruit nogsteeds 45

Zip2005

New Member
De titel zegt het dus al een beetje maar ik heb een nieuwe zip met ongeveer 1200km erop en de eerste beurt is al geweest en de vario ring is eruit maar hij loopt nogsteeds 45 maar als ik heel lang gas blijf geven op een recht stuk klimt hij opeens wel naar de 50 dealer zegt dat het komt omdat de nieuwe zip een dunnere vario ring heeft en dat de begrenzing al in de vario zelf gebeurt ofzo en raad aan om een nieuwe cdi te plaatsen en vraagt hier 100eu voor maar zelfs als ik dat zou doen raden jullie dan aan om hem 55 te laten lopen ivm rollerbanken? (Ik rij er dagelijks op) of 65 met een draadloze begrenzer? Het is een bromfiets trouwens
 
Advertisement - register to remove this

..raar verhaal ... zonder varioring moet dat ding al veel harder moeten lopen dan 45 km/U.
Ik zou eerst eens kijken of de vario ring er i.d.d uit is gehaalt , als dat zo is ... kan het zijn dat je Rollen veel te ligt zijn.
 
..raar verhaal ... zonder varioring moet dat ding al veel harder moeten lopen dan 45 km/U.
Ik zou eerst eens kijken of de vario ring er i.d.d uit is gehaalt , als dat zo is ... kan het zijn dat je Rollen veel te ligt zijn.
Als ik op een lang stuk gas blijf geven klimt hij op een gegeven moment wel naar de 50 soms maar zou het niet zo moeten zijn dat de standaart rollen goed moeten zijn voor 60-65 aangezien dat de fabrieks snelheid is?
 
Heb je een Carburateur versie ? of Injectie , gezien je Post in het Injectie gedeelte.. zo Neen ?

..Ik deel je alleen maar mijn ervaring ... controlleer de boel eens ..

En wat je Dealer zegd : Vario zelf al begrenst is ?
als dat zo is bij de laatste nieuwe Type`s... vervang de gehele Vario door OD2 of een Race Vario.
Daarna kan je eens kijken naar een andere CDI / Bobine , bijv: Ducatie geel.
 
Heb je een Carburateur versie ? of Injectie , gezien je Post in het Injectie gedeelte.. zo Neen ?

..Ik deel je alleen maar mijn ervaring ... controlleer de boel eens ..

En wat je Dealer zegd : Vario zelf al begrenst is ?
als dat zo is bij de laatste nieuwe Type`s... vervang de gehele Vario door OD2 of een Race Vario.
Daarna kan je eens kijken naar een andere CDI / Bobine , bijv: Ducatie geel.
ik moet je eerlijk vertelen dat ik geen enkel idee heb welke versie ik heb hier gepost omdat het een 4t is hoe kan ik checken welke versie het is?
 
Back
Top