Peugot vivacity start moeilijk

Damientochh

New Member
Hoi mensen!

Ik heb een peugot vivacity 2takt alleen laatste tijd start ie moeilijk ik heb paar dagen geleden een nieuwe bougie erin gedaan en nu start hij perfect als hij heel even buiten staat of bijvoorbeeld lang in de schuur staat maar zodra hij lang buiten staat krijg ik hem amper aan.
Laatst was ik aan het werk en stond hij 5 uur buiten stil en toen ben ik wel 15 min wezen kicken, met gas spelen, om hem aan te krijgen en toen pas lukte het..

Iemand een oplossing want het is erg vervelend als het zo lang duurt elke keer als ik gewerkt heb..

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Dat hij moeilijk start kan ook door het volgende komen:

- Dat de motor lastig zuurstof van buiten kan krijgen (vervuild luchtfilter)
- Er kom teveel olie in het vlotterbakje van de carburateur zitten (en dan zuigt hij alleen olie op en weinig benzine of sproeier gaat dicht zitten)
- Er kan iets met de brandstof aanvoer zijn (zoals dat de vacuum aansluiting op de benzine tank niet goed werkt.
- Iets in de onsteking kan problemen veroorzaken.. (zoals een defecte CDI / versleten bougie.
- Kan ook valse lucht zijn of een interne compressie probleem..
- Ook als de benzine te lang in de tank zit en dus in kwaliteit achteruit gaat kan de werking van de motor nadelig beinvloeden.
 
Back
Top