Aangeboden Peugeot Vivacity, evt in onderdelen!

Status
Not open for further replies.

Robinnn

Freelancer
Ik heb besloten om mijn Vivacity te verkopen omdat ik geen zin meer heb om er tijd en geld in te steken.
Ik ben 2 maanden geleden gepakt op de rollerbank en daardoor werd mijn kentekenbewijs ingevorderd. De bedoeling was om hem weer standaard te maken en te keuren, maar ik ben niet verder gekomen dan het monteren van m'n standaard cilinder omdat ik er gewoonweg geen zin meer in heb. Dit is mijn eerste scooter en ben er eigenlijk altijd zuinig op geweest. Ik vind het dan ook jammer om hem weg te doen, maar ik kan het geld goed gebruiken om te sparen voor mijn rijbewijs.
Ik heb gebeld met het RDW, en het keuren kost 59 euro inclusief nieuwe papieren en kentekenplaat. Je hoeft alleen nog een varioring/varioplaat en een uitlaat te monteren en hij is klaar voor de keuring.


Set up:
- Std cilinder
- 12mm Gurtner
- Malossi MHR Multivar
- Originele koppeling
- Moet een kleinere sproeier in maar is niet per se nodig

Optische gedeelte:
- DMP Aluminium sportstuur & clamp
- Vivaslettie stickers op beide zijkappen
- Buzetti zijstandaard
- Kentekenplaat boven carter gemonteerd

Pluspunten:
- De scooter heeft altijd binnen gestaan, en eigenlijk alleen buiten op school of bij mijn werk.
- Alle elektra werkt zoals moet, is gewoon helemaal netjes in orde
- Scooter remt goed, zowel voor als achter. Heeft in de zomervakantie nieuwe remblokjes gekregen
- Ik ben altijd voorzichtig op de scooter geweest, en liet dan ook zelden andere mensen er op rijden

Minpunten:
- Stottert als hij koud is door de te grote sproeier, enige nadeel hier van is de vele rook die iemand anders inademt.
- Kan een nieuwe laklaag gebruiken. Helaas nooit aan toe gekomen om het zelf te laten doen bij een autospuiter.
- Stuurslot komt te vervallen door het gemonteerde sportstuur. Je kan het gat van de clamp 0,5cm uitvijlen en dan kan je het stuurslot weer gebruiken.
- Koelkap moet nog gemonteerd worden, maar dat is een kwestie van 2 schroefjes aandraaien.

Wat krijg je er tegen meerprijs bij(ook los te koop, EXCL. VERZENDKOSTEN:
- Malossi e14 powerfilter: €15,-
- Originele Peugeot Koppeling: €15,-
- 19mm DellÓrto handchoke: €25,-
- 17,5mm DellÓrto autochoke: €25,-
- Origineel Peugeot stuur: €15,-
- Originele Peugeot Kilometerteller €10,-
- Achterveer (ongeveer 320mm): €10,-
- Peugeot Vivacity voorvelg inclusief band met veel profiel: €30,-


RICHTPRIJZEN VAN DE ONDERDELEN (EXCL. VERZENDKOSTEN):
- FRAME+ VOORVORK ZONDER KENTEKEN (EVT MET REMMERIJ TEGEN MEERPRIJS):€125,-
- BLOK ZONDER UITLAAT MET ORI. KOPPELING, ORI. CILINDER EN ACHTERVELG + BAND: €150,-
- KAPPENSET INCL. BUDDYBAK: €75,-
- SPORTSTUUR INCL. CLAMP: €35,-
- REMMERIJ INCLUSIEF REMSCHIJF: €40,-
- KABELBOOM: €25,-
- VERLICHTING: €30,-


De scooter is ook in zijn geheel te koop voor €275,-!


Foto's (klikbaar):
[ir]http://i206.photobucket.com/albums/bb257/_Oldskool/Scooter%20verkoop/a0e8d3dc.jpg[/ir]

[ir]http://i206.photobucket.com/albums/bb257/_Oldskool/Scooter%20verkoop/439e7e3d.jpg[/ir]

[ir]http://i206.photobucket.com/albums/bb257/_Oldskool/Scooter%20verkoop/f5e34672.jpg[/ir]




Mvg,

Robin
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top