Aangeboden Peugeot Speedfight 3 RS 2T Liquid Cooled in goede staat

Status
Not open for further replies.

ger69

SP 98 - SF3
Na ruim 3 jaar met plezier op deze scooter te hebben gereden bied ik met pijn in mijn hart mijn betrouwbare Peugeot Speedfight 3 RS Liquid Cooled te koop aan.

Het gaat hier niet zomaar om een Speedfight 3 maar om de RS versie én hierbij komt nog dat het blok watergekoeld, voor én achterrem schijf heeft en een gas schokbreker heeft.

Geschiedenis
Sinds ik 16 ben heb ik de scooter in mijn bezit en heb hem destijds tweedehands gekocht bij Kroeze Tweewielers in Enschede. De scooter had toen een kilometer stand van om en nabij de 2.000 km en was in perfecte staat. Bij aankoop is de uitlaat vervangen voor een zeer nette Leovince TT uitlaat wat zorgt dat de scooter ongeveer 74 km/h rijdt op de teller en een stuk feller is bij het optrekken. Ook al was de dealer waar ik hem gekocht hebt flink stuk van mijn woonplaats af is hier uitlaat gekocht en de scooter afgesteld. Daarnaast is bij een kilometer stand van 11.104 er een nieuw blok ondergekomen wat ook gedaan is bij deze dealer. De achterband is vervangen bij een kilometerstand van 12.098 (Michelin Power Pure SC). Verder zijn de remblokken voor en achter vervangen, de remzuigers schoongemaakt en de remolie vervangen bij een kilometerstand van 12.498.

en verder..
- Heb ik altijd gebruik gemaakt van kwalitatief goede olie (lees: Silkolene Scoot Sport2)
- Beschikt de scooter over achter LED verlichting die volgens de Europese regelgeving is goed gekeurd.
- Bij aankoop van de scooter ontvangt u het kettingslot wat ik altijd gebruikt hebt, namelijk een Vector Prochain van 1,5 meter.
- zijn de spiegels en het originele achterspatbord gewoon aanwezig.

Deze scooter heeft mij nooit in de steek gelaten, ook niet bij lange ritten of barre weersomstandigheden. Hij rijdt ontzettend comfortabel en dat geldt ook voor bijrijder. Helaas maar ik nu vrijwel geen gebruik meer van de studie omdat ik op dit mo ment studeer en woon in Delft.

Aangezien de scooter in de loop van de jaren wel wat gebruikerssporen heeft opgelopen is mijn richtprijs 850 euro. Over de prijs kan gesproken worden. Proefrit en bezichtiging is mogelijk op afspraak bij serieuze interesse.

Voor vragen neem gerust contact op.

gD3q5QS.jpg


zXToElU.jpg


oOSyHj3.jpg


bD8AX50.jpg


gBN5fJq.jpg


zLQtFW5.jpg


UyAXzQC.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top