Howto peugeot sf2

michaelsp99

Well-Known Member
hallo, ik heb een speedfight 2 loopt niet, ik heb al van alles geprobeert om hem lopend te maken maar geen suc6... wie weet wat dit kan zijn? klinkt verzopen. hoop op helpende reacties.

alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Wat heb je er allemaal al aan gedaan?

Heb zelf nu met mijn sf2 dat die wel(soms met moeite) stationair loopt maar amper reactie op gas geeft.
Geen gestotter of bwoap geluiden, geen stijging in toeren.

Heb kort geleden de cilinder vervangen, thermostaat is eruit aangezien die niet op tijd open ging. Pakkingen zijn goed.
 
Betere Info van jullie beide zal welkom zijn :

SetUp ?
oa : Cilinder / uitlaat / Carburateur / Sproeiers/luchtfilter/ Kmstand met huidige SetUp,etc etc.

Thanx .
 
Betere Info van jullie beide zal welkom zijn :

SetUp ?
oa : Cilinder / uitlaat / Carburateur / Sproeiers/luchtfilter/ Kmstand met huidige SetUp,etc etc.

Thanx .
std vervangcilinder 49cc, thermostaat eruit.
Begrensde/ Onbegrensde Cito plus uitlaat( begrensd zelfde probleem als onbegrensd).
9Gram rollertjes met varioplaat.
Sproeier 56 (begon het mee), 54 & 52 (Het leek op verzuipen, was het niet), momenteel weer 54.
12mm Wartner carb.
Std luchtfilter met begrenzer, zonder doet die het ook niet.
Nieuw membraan.
Nieuwe waterpomp.

Heeft met deze setup zo'n 30km gereden, met vorige cil en uitlaat zo'n 18k-km.

Nu heb ik de carb meerdere keren schoongemaakt, sproeiers aangeschroefd.
Met en zonder luchtfilter geprobeerd, grotere sproeier geprobeerd (ik heb nog een sproeier maat >60 die ik wil proberen)
Cilinder eraf gehaald, zie geen schade aan zuiger of cilinder.
Keerring aan Stator kant is iig goed, bij Vario was die bij vervangen uitlaat nog goed, vinger wordt in gat bougie gezogen.
CDI, Bobine en Stator zijn nog geen twee maanden oud.
Goede heldere wit-blauwe vonk,

Wat ik nog wil proberen is de benzinetank leegtappen en flushen, filter(waar die ook zit) schoonmaken of vervangen. Nieuwe Bougie (Hittegraad 8?). Maar verder weet ik het niet meer.
 
std cill 50cc onbregrensde gianelli spl std sproeier en carb luchtfilter onbegrensd. km stand 35k

Gianelli SPL met een standaard sproeier kan nooit goed gaan.. SPL is die lange pijp naar achteren toch die vette herrie produceerd. Het is een snelle uitlaat. En bij een snelle uitlaat heb je 9 /10 keer een grotere hoofdsproeier nodig.
 
Back
Top