PDA kapot..

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Ok vorige week heb ik viavia een leuke pda gekocht met tomtom3 navigatiesysteem. nu heb ik hem vandaag uit me handjes laten vallen :|
beeldscherm kapot... iemand nog ideen wat ik nu kan doen?
had al een paar optie's
1. verzekering proberen optelichten. ( maar, hoe? En niet zo netjes en heb geen aankoopbon :| )
2. Proberen nieuw beeldschermpje tekopen. ( maar denk dat die duurder is dan een nieuwe pda, En IS zoiets wel tekoop.. )
3. Pech hebben en paar 100 euro in 3 dagen weggegooit hebben :| |(

wat zou ik doen/ heb jij nog meer ideen..
want ik baal hier echt van...
 
Advertisement - register to remove this

Een nieuw beeldscherm aanschaffen kan volgens mij niet, en zou het wel kunnen dan is het haast onmogelijk om hem aan te sluiten. De verzekering oplichten is ook niet zo makkelijk zonder bon. Dus het ziet er naar uit dat je toch voor een nieuwe moet gaan kijken. Je kunt altijd nog een meeltje proberen te sturen naar de fabriekant, of je er nog iets mee kan. Maar die kans is wel erg klein.
 
Ik weet wel dat schermpjes te krijgen zijn... ik had toendertijd voor de grap gekeken voor me s-e P800, maar de prijs lag rond de 180€ :X
 
mijn broertje heeft onze pda dus ook laten donderen, beeldscherm verrot |( :|

je kan een los schermpje proberen te regelen, maar das idd behoorlijk duur, het beste kan je op ebay zoeken of je er 1tje 2dehands kan regelen, maar dan ben je wel ff bezig, want m'n pa is al een paar maanden bezig om er 1 te zoeken maar het is nog niet gelukt.
 
Dan is ws de aansturing ervan kapot idd...

Ik heb ooit PDA van een klant gewoon nieuwe gekregen van HP, had em uit zn klauwen laten vallen...
 
dat krijg je niet vaak voor elkaar denk ik.

ik weet ook niet hoe en waar je verzekerd bent, maar iemand eroverheen laten rijden oid is meestal geen optie.
 
de repair van me moeder der zaak ( primafoon ) gaat hem waarschrijnlijk proberen temaken voor me.. en het beeldscherm doet het nog wel alleen voor de helft de andere helft blijft zwart ( en tussen het goede en niet goede zit zeg maar zon breuklijn in..
 
Back
Top