PC Gaming #2

Fix voor pc:

1. Go to your install folder for me: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
Now the problem is obviously the è, operating systems don't like that shit and why someone decided this was a good idea is beyond me but change it into: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Beta Battlefield 3"
2. Now go into your registry and change the paths leading to your battlefield folder to matching the removal of the è. In my case these were under:
Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\E A GAMES\BF3 Beta.

Werkt nu goed.

Morgen spelen :p
 
Klopt, heel vaag.

Net ff 2 minuten gespeeld, maar het bevalt me nog niet iig:p

Met lopen/sprinten lijkt het beeld te haperen oid, maar het is geen haperen.

Zelfs op low is het zo.

i5 650 @ 3,4 ghz
4gb ram
Ati radeon hd 5770 1gb

Zou prima moeten draaien imo?
 
Ow hell yeah, t draait super op mn 5670 (icm i5 2500 + 4GB)
Mixje van Ultra, High en 2 Medium settings

Battlelog 1e potje:
#3 Squad Bravo
Mjuksel
7 Kills 2 Deaths 2167 Punten :winner:
 
Welke soldaten kan ik nog meer ff toevoegen op Origin?

Zitten wel lamers bij hoor, lopen hoekje om en binnen 1 kogel en 1 seconde ben je gewoon dood..

Kan nooit dat die lui ZOOOOOOO veel beter richten dan mij..
 
heb de BF3 beta nu ook gedownload maar als ik wil spelen gaat hijk naar deze link:

edit:

nu doet ie het alleen blijft ie 'hangen' op joining game.

wat een geauwehoer via dat ORIGIN enzo. waarom niet gewoon downloaden en gamen.. pfft.
 
Last edited:
heb de BF3 beta nu ook gedownload maar als ik wil spelen gaat hijk naar deze link:

edit:

nu doet ie het alleen blijft ie 'hangen' op joining game.

wat een geauwehoer via dat ORIGIN enzo. waarom niet gewoon downloaden en gamen.. pfft.
waarschijnlijk moet je ff wat in je register aanpassen.

Naar het schijnt heeft dit iets te maken met het path waar BF3 beta staat geïnstalleerd. En meer bepaald de naamgeving van de map "Bèta Battlefield 3" waar de è van Bèta voor de problemen zou zorgen.

Naam aanpassen naar bijvoorbeeld "beta" zou het probleem verhelpen. Denk er aan ook in windows registry de aanpassing door te voeren.

1. Run --> regedit.exe
2. Zoek: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta (64bit systemen) of HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta (32bit)

3. Pas de waarden van

"GDFBinary"="...\\Bèta Battlefield 3\\GDFBinary_en_US.dll"
"Install Dir"="...\\Bèta Battlefield 3\\"

naar

"GDFBinary"="...\\Beta Battlefield 3\\GDFBinary_en_US.dll"
"Install Dir"="...\\Beta Battlefield 3\\"
 
Heb hem laatst bij een vriend gezien op de PC ( alles op hoogste settings ) en jesus christ, ziet er wel ECHT goed uit. De lighting, setting en effecten zijn gewoon echt bloedmooi *drool*.

Door dit soort spellen merk je toch wel dat de consoles hard verouderd raken:p
 
Absoluut de moeite waard, en het is gratis. Origin is wel even onhandig omdat je niet ingame maar in een browser de serverlist hebt, maar verder is het niet zo'n issue:)
 
Is Battlefield3 beta tof? Hoorde dat dat Origin geneuzel suckt
Vind ik juist niet :D

Origin laat je lekker geminimaliseerd naar de rechterkant (bij tijd en wifi enzo)

Vervolgens ff in Chrome naar de Battlelog, servertje uitzoeken en connecten maar :)

Start de game automatisch op en je kunt knallen :D
 
ff gedaan :)

Joene, accepteren sletje !

Oja, mn huiskamer in Quake 3 :+
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=xI0vxwArDCM"]Quake 3 Mjuksels Room - YouTube[/ame]
 
Back
Top