parkertrekker/slagtrekker

Status
Not open for further replies.

nick-nick

Geile beer
Hey, ik hoorde dat dieven heel makkelijk je scoot kunnen jatten :X met een parkertrekker/slagtrekker.

maar hoe doen ze dat dan?

hiers foto : 1
 
Advertisement - register to remove this

scooter jatten is volgens mij ook heel makkelijk, stuurslot eraf breken en zwart-witte draadje los trekken (@mina) :X
alleen lijkt me moeilijk om stuurslot eraf te krijgen maar toch...
 
ze trekken je contact bij de meeste scooters eruit, en draaien dan het ''binnenwerk'' wat normaal het busje van je contact gelijd. Het slot gedeelte zit hem in het busje van je contact waar je sleutel in past. Ze trekken dus het slot gedeelte eruit. En gebruiken vervolgens een schroevendraaier als sleutel.
Gevolg: Stuurslot hoeft niet gebroken te worden maar gaat in 1 soepele beweging met de schroevendraaier van stuurslot en op het contact.
 
zou kunnen...... als je dat ziet gebeuren moet je zo'n figuur keihard in zijn noten trappen vindt ik....

je kunt een scooter heel snel stelen als je wilt , er zijn gewoon mensen die er een hele studie van maken hoe je het makkelijkste een bepaald type scooter kunt stelen , en met wat voor gereedschap en desnoods met alle schade van dien...

klootzakken zijn het iig..
 
melf #50 said:
zou kunnen...... als je dat ziet gebeuren moet je zo'n figuur keihard in zijn noten trappen vindt ik....

je kunt een scooter heel snel stelen als je wilt , er zijn gewoon mensen die er een hele studie van maken hoe je het makkelijkste een bepaald type scooter kunt stelen , en met wat voor gereedschap en desnoods met alle schade van dien...

klootzakken zijn het iig..


mee eens.....
 
die dingen hebben ik ook op me werk (auto garage) maar ze zouden die dingen niet aan iedereen moeten verkopen alleen aan auto garage's en schade herstel bedrijven. die dingen kan je ni alleen voor scooter gebruike maar ook voor auto,motor en alles met contact slot. als politie je aanhoud met zo'n ding nemen ze hem denk ook in beslag op verdenking van diefstal
 
Hoe makkelijk kan je een scooter stelen. Je neemt een busje mee en gooit hem achterin. Is misschien 20sec werk. Of stuurslop kapot breken en dan stekkertje eruit. Is misschien wat minder risico dan met een bus of je moet de kentekenplaaten eraf halen afdekken...
Maar zo'n mensen die zoiets doen moeten ze lang opsluiten, dan leren ze het vanzelf af:p
 
misschien beter dat deze dicht gaat? straks komen mensen nog op verkeerde ideeen... een how-to scooter stelen lijkt me opzich ook geen goede reclame voor een forum ;) :X

iig,
de smeerlappen die scooters jatten moeten @ hun aars gekickt worden
ik was al pissed toen me filter gejat werd, lijkt me ernstig klote als scoot gejat wordt :X
 
tupac_shakur121 said:
die dingen hebben ik ook op me werk (auto garage) maar ze zouden die dingen niet aan iedereen moeten verkopen alleen aan auto garage's en schade herstel bedrijven. die dingen kan je ni alleen voor scooter gebruike maar ook voor auto,motor en alles met contact slot. als politie je aanhoud met zo'n ding nemen ze hem denk ook in beslag op verdenking van diefstal

mja ,dan moet je auto's ook verbieden , kun je namelijk eventueel ook mensen mee vermoorden (voorbeeldje)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top