Overklokken - Tips, ervaringen & vragen #2

Status
Not open for further replies.
waterkoeling O-)

zodra ik mijn spullen bij elkaar heb zet ik me pc even in de kelder neer
temp tussen de 10-15 graden ook als het buiten uberwarm is:p
 
lees net de berichten op tweakers en hw.info :X
de dominator gt geheugen word terug gehaald vanwege waarschijnlijk productie foutjes

word nog tijdje wachten denkik dan:S
 
nouja ik heb tot nu toe nog geen vreemde gebeurtenissen gehad met het geheugen
maarja zodra het gaat komen dan gaan ze maar terug riching corsair.

wat ik wel een goeie actie vind is dat ze alternatieve setjes weg geven aan de mensen die het overkomt + de geheugen daarvan verdubbelen:D
 
Hier nog een filmpje, met wat echte kou, en een paar delta's :)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=MWLBguVxetY"]YouTube - Extreme Overclocking[/ame]
 
Overklokken, tips ervaringn.

Ik weet niet of het hier het juiste topic voor is. Ik heb windows vista 32bit opnieuw moeten installeren door een heel vaag virus. Nu heb ik alle drivers opnieuw geïnstalleerd. Het probleem is nu dat mijn beeldscherm(Samsung 220HD) continue verandert van verhouding. Video driver kaarten nvidia GT140 zijn allemaal goed geïnstalleerd en ook de bijbehorende drivers van het beeldscherm. Bij het opstarten staat het contrast weer op 1980 x ... En staan mijn bureablad pictogrammen, weer op de originele plek.

Hoe kan ik dit oplossen dat hij direct met het opstarten al de goede verhoudingen pakt.

Alvast bedankt.
 
Tuner :D

De goede resolutie is sowieso 1680 x 1050 voor dat scherm ;) Die icoontjes heb ik wel eens vaker problemen over gehoord schijnt Vista soms niet helemaal goed te doen:D

Dit is trouwens niet het goede topic :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top