optical styling speedfight 2 lc

Status
Not open for further replies.

joey.sanden

Don't worry be happy !!
Hallo allemaal ik ga dus me styling van me scoot veranderen. Ik zit pas een 2 maanden op het forum en ben nog een NOOB. Dus neem het me niet kwalijk als ik sommige dingen niet weet en sommige helemaal niet weet.

Ik ga me scooter alleen optical aanpakken omdat de woute hier veel te streng is (België) ben wel een Nederlander :p.

Me scooter rijd 70 vind het dus vet zacht maar kan niet anders !! bij 60 kmh word ie hier al in beslag genomen !

Maar ik zal is stoppen met zeveren en is beginnen aan me project page. Ik heb sinds een 2 maanden me scooter gekocht ( Speedfight 2 lc ) ben nog 15 dus nog effe tijd om hem te maken zoals ik wil :D.

Hij is nog helemaal standaard op een sebac veertjuh na wat ik zo snel gezien heb

Wat ik van plan ben met me scooter :

Setup styling parts :

- Beplatingsboutset Speedfight Blauw 70dlg
- Kickstartpedaal Speedfight Anod. Blauw
- Race Gaas Blank 45x30cm
- Stuurbalansgewichtset Met Knipperleds Zilver
- Opticparts Treeplankset Peugeot Speedfight Alu
- Achterlichtunit Tnt Lexus Blueline Speedfight 2
- Knipperlichtglasset Speedfight Blauw
- Tl-balkset Neon Klein Blauw
- Nummerplaathouder Peugeot Scooters
- Neon Line Blauw 120 Cm
- Power Brake Zilver
- Knightrider Lampset Blauw
- Ventieldop Zilver Met Blauwe Flits
- Verder ga ik nog me kappen polyesteren en plamuren daarna schuren :p de nieuwe kleuren worden blauw met zilver vind ik het mooiste (A) iig vorige eigenaar is er een keer mee gevallen dusse noob dat het was :p

- Ik sta open voor alle ideën commentaar alles mag gevegeven worden :p ik moet er nog veel uit leren dus

Nu eindelijk wat pix

picture2304fd.jpg

Zo was ie toen ik hem kocht spiegel er meteen vanaf gesloopt
picture2312np.jpg

picture2326tj.jpg

picture2343np.jpg


Toen besloot ik om er mar is aan te beginnen dus hier pix hoe de scoot er nu bij staat .
picture2521hd.jpg

wat spulletjus
picture2650cc.jpg

picture2682vj.jpg

Van boven me buddy !!! hij si echt vies let er a.u.b niet op (A)
picture2670vm.jpg

picture2728io.jpg

picture2839tp.jpg

Nog wat spulletjes
picture2717by.jpg

En mijn vieze uitlaat ik zet er geen terugloop op want deze standaard loze zooi is wel me redding t.o.v. de politie hier

Ik heb het heel druk nu dus zal nu effe stil wezen , maar ik blijf ondertussen niet stil zitten want ik ga binnekot aan me kappen beginnen later hier meer pix van .

Tips zijn ALTIJD welkom !!!

Verdere updates volgen !!!!! ......
 
Advertisement - register to remove this

hey man,

komt wel goed met je scooter, hopen dat het topic niet geclosed wordt.

owja beter verklein je effe je foto's naar 600 x ... pixels dat is fijner kijken en lezen enzo.

Ik ga hem zeker volgen, suc6 ermee :)

Grtz Hans :*
 
Foto's zijn veel te groot, en verder vind ik het niet iets bijzonders.
Je kan denk ik, net zoals ghostface al zei, het beter op scooterbase zetten want dit schiet niet echt op zo.
 
Thx hans ik ga me foto's voortaan verkleinen ;) En de mensen die hem niet goed genoeg vinden ja srry iedereen zijn eigen smaak.Ben er al effe me bezig nog volop bezig met foto's maken etc... Dus ga dan niet me project afkraken waar ik zo trots op ben ja,met al dat hard gewerk van me vind ik dat ik ver gekomen ben. Ik heb hiervoor zweet,bloed laten vloeien . Maar iig thx voor jullie tips en als jullie hem niet project wardig genoeg vinden zal ie wel gesloten worden door een of ander persoon (a) thx en see you all
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top