onverantwoord rijgedrag

Jordy Rossi

Well-Known Member
Hallo,

Ik ging vanmorge me vriendin naar school brenge, en ree op de terug weg na huis.
En ik moest wachten voor stoplicht en me runner was lekker op tempratuur dus dacht maak ff een wheelie, dus ik maak een wheelie. Rijd er 2 telle later een motormuis naast me.

Nu krijg ik ene boete voor onverantwoord rijgedrag, wat bedraagt deze boete? want kan het nergens vinden op internet.

Gr
 
Advertisement - register to remove this

wordt door de officier van justitie bepaald denks :)
heb je een rijbewijs(auto) of rij je nog met scooter rijbewijs?

als je met een autorijbewijs rijdt is het een artikel 5. Dan kun je blij zijn dat je je rijbewijs nog hebt!

De boete durf ik niet te zeggen maar kan stiekem wel hoog zijn.
 
Tjah dan was en ben ik nu nog steeds dom...

Als je het onder controle hebt is het vet toch? Hij heeft een wheelie gezet nou boeie.
Je moet wel aan een bedrag van 180 euro denken.
 
@wesking: Kus myn voorwiel

@ StuntSnuiver: Ja oke dan hou ik me daar wel aan, agent was wel lieffff tegen mij dus heb ook lief gedaan en kusje gegeven:eek: HAHAH.

Zulle zien, volgende week moet ik me begrenzer inlevere dus dan krijg ik ook die 2 andere prente
 
Wesking, waar maak jij meestal wheelies behalve op straat?

Wheelies zijn verboden op de openbare weg, maar als je stoer wilt doen met je vriendin trek je haar toch uit elkaar op straat
 
Heb geen vriendin, je hoeft niet gelijk te flamen! K haat gewoon mensen die denken dat het stoer is om hun scootertje op het achterwiel te TREKKEN!

Ik zelf oefen wheelys @ bedrijven terrein!
 
joh artikel 5, + alvast punt op je rijbewijs (want ja een bromfietsrijbewijs is een rijbewijs) en 200 euro boete ofzo?.. beetje afhankelijk van officier!
 
uhm ja... nutteloos topic xD
maargoed sommige mensen krijgen een kick van een wheelie trekken omdat ze weten dat het fout KAN gaan.
vertel iemand gewoon wat hij vraagt, en hij vroeg imo niet Wat vinden jullie ervan dat ik een wheelie trok op straat. toch?
 
Back
Top