Online winkels + ervaringen #2

Advertisement - register to remove this

Scootparts:

Heb een tijdje terug wat spullen besteld daar.
Had het maandag besteld, donderdagavond was het binnen.
In de doos niet echt schuimpies of papier, wat me wel opviel.
Gelukkig was er niks wat breekbaar was. Alles wat ik had besteld zat erin.

Vandaag weer een setje rolletjes besteld, we zullen 't zien...
 
Heb mijn eerste bestelling bij bromfietsshop.nl gedaan. Werd goed geholpen, moest wel lang wachten (ongeveer 10 weken totaal), op mijn bestelling, maar dit werd mij netjes verteld, ik had ook mijn geld terug kunnen krijgen.
Alleen het probleem: Ik had een iridium vizier besteld, krijg ik een normale doorzichtige, heb ze eens gemaild wat ze hieraan gaan doen.
 
The story continues:

----- Original Message -----
From: "Melvin Verstappen"
To: <info@scooterpowershop.nl>; "scooterpowershop.nl"
<info@scooterpowershop.nl>
Sent: Sunday, October 31, 2010 10:25 PM
Subject: Vraag/Opmerking voor Scooterpowershop.nl Snel,Goedkoop &
betrouwbaar online bestellen


> Hallo,
>
> Ik heb 22 Oktober een bestelling geplaatst en direct betaald. Hoe kan het
> dat deze nog niet geleverd is ? Normaal is het geld de volgende dag
> ontvangen (in dit geval zou dat maandag/dinsdag moeten zijn) en word het
> diezelfde dag verzonden. Dit zou dus betekenen dat ik het pakket zeker
> afgelopen week had kunnen ontvangen.. Wat is er mis gegaan ?
>
> Gaat over bestelnr. 9228.
>
> Met Vriendelijke Groet,
>
> Melvin Verstappen.
>

Reactie:

Goedendag,

Helaas zijn de kickstarters nog niet bij ons binnen gekomen.

Wij hopen ze deze week te ontvangen.

M.V.G

Scooter Power
Langeloop 10S
1742NPB Schagen
0224218041
-----------------------------------------------------------------

Zucht...

Zet het dan ook nog niet op je site als je het nog niet kunt leveren -.-

Gisteren pakketje mogen ontvangen. Netjes ingepakt e.d.

Via hyves had Anil mij verteld dat hun ze binnen hadden en hij zsm werd verzonden, een aantal uur later kreeg ik email dat mijn bestelling was verzonden.

Echter past de kickstart niet. Hij kan wel over de kickstartas schuiven maar niet ver genoeg, omdat ik een oud-type blok heb. Dit had ik hun duidelijk verteld maar volgens hun moest het gewoon passen.

Ben benieuwd hoe we dit gaan oplossen.
 
doordat je een oud type blok hebt?
en als je een half maantje koopt in de winkel dan?
je kan ook de bout er uit draaien schoefendraaier oid er tussen zetten en een klein beetje uitrekken. mvg
 
Gisteren pakketje mogen ontvangen. Netjes ingepakt e.d.

Via hyves had Anil mij verteld dat hun ze binnen hadden en hij zsm werd verzonden, een aantal uur later kreeg ik email dat mijn bestelling was verzonden.

Echter past de kickstart niet. Hij kan wel over de kickstartas schuiven maar niet ver genoeg, omdat ik een oud-type blok heb. Dit had ik hun duidelijk verteld maar volgens hun moest het gewoon passen.

Ben benieuwd hoe we dit gaan oplossen.

Nee het is niet mogelijk hem passend te maken. Kan hem wel over de as heen schuiven maar niet ver genoeg omdat een rand van mijn carterkap in de weg zit.

Dit is de enige manier dat ik hem ver genoeg er overheen kan schuiven:

nvcy07.jpg


Maar OT:

Emailtje gestuurd met de vraag of we tot een oplossing konden komen, gisterenavond om half 12 's avonds nog antwoord gehad.

Mag het gewoon retourneren en krijg het volledige bedrag, dus het geld van de kickstarter én de verzendkosten teruggestort.

Vind ik toch wel netjes van hun.
 
Had startmotor besteld voor een Honda x8rs bij scootparts. Op de site stond dat deze paste op o.a. deze scooter....Mooi niet dus. Diameter is compleet anders dus kan hem niet eens aansluiten. Laat het retour gezeik beginnen!...
 
Scootparts:

Heb een tijdje terug wat spullen besteld daar.
Had het maandag besteld, donderdagavond was het binnen.
In de doos niet echt schuimpies of papier, wat me wel opviel.
Gelukkig was er niks wat breekbaar was. Alles wat ik had besteld zat erin.

Vandaag weer een setje rolletjes besteld, we zullen 't zien...

Feedback: Werd gewoon prima bezorgd in een envelop (volgende x even erbij vragen of ik dan verzendkosten van een envelop krijg...)
 
Niet helemaal het goede topic maar het valt me wel op dat de advertenties van Leertouwer soest gewoon vaak niet kloppen.

Hier een voorbeeld:
http://link.marktplaats.nl/380436956
In de advertentietitel staat een Yasuni R maar zoals te zien is het gewoon een z. Of de uitlaat echt verchroomd is betwijfel ik ook maar daar zullen we maar vanuit gaan.

Verder zal het best een goede zaak zijn maar dit soort fouten maaken hun vrij vaak dat mij opvalt :p
 
Niet helemaal het goede topic maar het valt me wel op dat de advertenties van Leertouwer soest gewoon vaak niet kloppen.

Hier een voorbeeld:
http://link.marktplaats.nl/380436956
In de advertentietitel staat een Yasuni R maar zoals te zien is het gewoon een z. Of de uitlaat echt verchroomd is betwijfel ik ook maar daar zullen we maar vanuit gaan.

Verder zal het best een goede zaak zijn maar dit soort fouten maaken hun vrij vaak dat mij opvalt :p

Klopt, hun zijn domeinen, en hebben gewoon een jochie van 16 lopen die dit alles op marktplaats zet. Overigens hebben hun aan de balie wel vakbekwaam personeel lopen
 
Aah joh..

'je weet toch, staalborsteltje, beetje lak, en hij is zo goed als nieuw'

Enigste wat ik positief vind aan Leertouwer, is, dat ze gewoon onwijs veel hebben.

Heel veel shops kunnen bijvoorbeeld een mono seat voor een SP 98 niet leveren, en hun hebben gewoon twee verschillende op voorraad.
 
Back
Top