Ongeluk door hond wat nu ?

Ja ze proberen je echt te naaien .. ik had al een scheurtje in een kap zegt die ja maar die moest je toch al vervangen dus die vergoeden wij niet.
Dus ik zeg ja maar een scheurtje kan ik repareren en een gat niet ... toen zei die oke je krijgt 50% van de kap.
 
Mooie dat je nog wat geld gekregen hebt.
Maar volgens mij word je op rijvaardigheid cursus moter geleerd om juist gas te geven en een kat doormidden te rijden als hij je pad kruist, zou dat op de scoot ook werken?
 
ik heb zelf mijn hond verloren een maandje geleden ,
had kanker dus ze hadden haar een spuitje gegeven :(

maar ik zelf zou liever op mijn bek gaan dan over iemand anders zijn hond ,
ik weet hoe het voeld om een dierbaar iemand kwijt te raken , en ik gun het niemand

als iemand over mijn hond zou hebben gereden zonder te proberen te ontwijken had ik die persoon zelf kapot getrapt , maakt niet uit wat je dan al allemaal hebt .

als je zelf een hond hebt begrijp je dat een hond net zo onvervangbaar is als een mens , honden hebben ook gevoelens .

probeer zo een hond op zijn minst te ontwijken , als jou hond daar stond had je hetzelfde gedaan
 
Je denkt er echt niet bij na als je opeens zo''n hond ziet het enige wat je denkt is ontwijken en echt niet " ow boeie tis maar een hond" ofzo ...
Je schrikt heel erg waardoor je toch wil ontwijken...

Vandaag is me geld al gestort dus lekker ff weer onderdelen halen :X
 
mad max said:
Maar volgens mij word je op rijvaardigheid cursus moter geleerd om juist gas te geven en een kat doormidden te rijden als hij je pad kruist


klopt

dit probeer ik ook de hele tijd al te zeggen

ben IK ineens een dierenbeul, ik rij nieens motor
 
dennis_derbi said:
als je zelf een hond hebt begrijp je dat een hond net zo onvervangbaar is als een mens , honden hebben ook gevoelens .


om je ff uit je droom te helpen

HONDEN ZIJN GEEN MENSEN!!!

als je op motor of scooter een hond/kat in je rijpad tegenkomt en er is geen mogenlijkheid meer tot veilig uitwijken/stoppen dan MOET je er gewoon met extra gas overheen knallen.

als je uitwijkt wanneer het eigenlijk niemeer kan knal je gegarandeerd ergens tegenop en heb jij zelf letsel waardoor je misschien nieens meer je armen kunt gebruiken.

een hond IS HALF VERVANGBAAR , hond dood , koop puppy , paar mnd later weer flinke hond (alleen andere naam).
bij een mens is dit dus niet zo OWW GOH henk is dood , ff neuke , 9mnd later een mensepup , nog eens 40 jaar later henk weer terug (ben je allang dood dus heb je er niks meer aan)

enne laatst had me broertje het nog
knalt zo in de poort over een kat
katje staat op en rent gewoon weg

enne ik heb een labrador onwijs lief enzo maar zij luistert soms ook nie en loopt ze zo de weg op , als je je hond los laat lopen riskeer je een ongeval

zal een auto of motor niet zosnel over een labrador heenrijden maargoed, toch flinke bumperschade enzo enne zon hondje ken HEEEL VEEL hebben

een politie hhond word gestraft door ze een paar loeiharde trappen met je scheenbeen in hun zij te geven en die beesten geven geen krimp

maare ts nou eenmaal zo

en eigenlijk weet je dat ookwel anders had je je hondje geen spuit gegeven maar een behandeling
 
franky said:
een hond IS HALF VERVANGBAAR , hond dood , koop puppy , paar mnd later weer flinke hond (alleen andere naam).
bij een mens is dit dus niet zo OWW GOH henk is dood , ff neuke , 9mnd later een mensepup , nog eens 40 jaar later henk weer terug (ben je allang dood dus heb je er niks meer aan)

Dit is het meest domme, kromme, lompe argument want ik hier ooit heb gelezen, hulde <]
 
Menn0 said:
Dit is het meest domme, kromme, lompe argument want ik hier ooit heb gelezen, hulde <]


misschien wel

maar is de waarheid :W



enne het is en blijft het risico en dus de schuld van de eigenaar van de hond
 
franky said:
maare ts nou eenmaal zo

en eigenlijk weet je dat ookwel anders had je je hondje geen spuit gegeven maar een behandeling

beetje laat als het helemaal is uitgezaaid .......
anders zou ze nu heus nog wel leven.

en honden hebben zelfde als een mens aparte eigenschappen , dus als je hond dood is en koopt een puppy dan is die puppy niet hetzelfde als de vorige hond .....dus het maakt wel wat uit of je een hond dood rijd of niet .
 
Back
Top