Nrg Mc2

Waar blijven de pics.... :p

Dat met dat achterlicht staat gewoon swaar bruut. Staat echt heel mooi. Ben benieuwd hoe hij er nu bij staat.
 
bezig met picz...staan er zo op:)

//edit: eindelijk hier zijn ze:) volgende keer zal ik wat sneller zijn

buddy.JPG

aansluitingbenzine.jpg

grondlampjes.JPG

achterkant maar nu in grondlak:)
grondrechts.JPG

kontje...
koelkapje.JPG

kortframe.JPG

frame ingekort
onderkap2.JPG

freeswerk
ruffryderkapje.JPG

nog meer freeswerk:p
stuurkapje.JPG

knopjes weggewerkt @ stuurkapje
gaas.JPG

en natuurlijk gaas om alles af te werken

het gaat nog een beetje langzaam maar volgende week ben ik klaar met examens en dan krijgen jullie meer te zien
Als het goed is word de hele scoot eind volgende week in de kleur gezet.
Kleuren hou ik nog ff geheim maar het word iig iets heel aparts:D
 
Last edited:
Het gaat nog wat worden Richard met je Dremel-tuning :p
ziet er inderdaad zeer nais uit. Ben benieuwd als die klaar is :)

Keep on Tuning
 
w00t! YepZ t gaat nu weer een beetje opschieten..vandaag nog wat werk gedaan knippers in de grond etc. en het is allemaal zo goed als spuitklaar...alleen velgjes nog ff laten stralen:)
en ik ben nu toch aan het uitkijken naar wat spulletjes voor een Evo setupje maar dat wordt waarschijnlijk pas na lelytown:p
deadline lelystad gaat in ieder geval wel gehaald worden zeker kwa uiterlijk
NRG gaat blaaschen!!
 
Update:

morgen of overmorgen word alles gespoten:p

ik kreeg ineens een leuk idtje toen ik in een kleurenboek aant bladere was maar weet nog niet of t gaat lukken:D
mjah ik hou t nog ff geheim, pics s00n!...
 
nou...echt opschieten doet het niet..

de paint moest 2x over etc

en is mn krukas ook nog es mol gegaan...
maybe hebben sommige me wel gezien @ lelystad maarja ff een paar foto's dan om een indruk te geven van de kleuren:p:
paint01

paint02

paint03



ziet er op de foto niet echt super uit..brakke picz maar k zorg wel snel voor betere:D
 
Last edited:
ik vind de kleur zeker wel geslaagd maar smaken verschillen ofcozz:) mjah je moet het zien als het klaar is denk ik...

Ik ben op dit moment bezig met het motorische gedeelte, de rest van de kappen komen later wel weer
de DR was vastelopen maar loopt inmiddels alweer (goed:D)

Verder is mn Big End lager echt hardstikke dood, waar ik eigenlijk best wel blij om ben:) (kan ik aan nieuwe krukas beginnen)
scoot ligt nu echt HELEMAAL uit elkaar..doppler asje is besteld en c4 lagers. Ik hoop nog voor scooter weekend in duitsland EvO 70 te hebben (ex evo van manu als hij zn nieuwe setup dan heeft)
En uiteindelijk nog wat meer spul als binnenrotor etc maar dat ligt nog aan hoe ik met $$$ ga uitkomen

update electra:
De kabelboom gaat er ook uit en alles gaat werken op 2 accu's
gewone verlichting word vervangen door LeDs, en verder nog steeds dezelfde plannen


PiCz->soon!
 
Wel aardig motorisch maar ik vind die kappen net een slachtoffer van vandalisme.. heb je nou gewoon met spuitbus een streep gezet op die kappen?
 
argH...maak morgen wel nieuwe picz...op de foto komen ze er idd niet goed uit
paint is parelmoer met blauw/goud erin maar het lijkt hier net wit
en dat rode is inkt ziet er in het echt ook heel anders uit.
mjah voorlopig nog ff aant blokkie bezig:D schiet wel op nu morgen asje plaatsen...
 
Ik vond hem echt vet op Lely, ik wist niet dat jij dat was joh..... Ik vond het zeer netjes gespoten iig. Wat anders dan de std shit.
 
Back
Top