nitro start niet enkel even als ik startpilot gebruik

Tja, de "startpilot" is zeker de choke?
Iig, pakking hoef je niet te zien hoor, bij mijn blok kon ik het ook maar op sommige delen zien (voornamelijk onder de cilinder).

StartPilote is een apart goedje wat je in je carburateur/cilinderkop kunt spuiten. 9 van de 10x start je motor hiermee meteen.

[ir]http://www.stianduijvelaar.nl/webshop/images/P4910.jpg[/ir]
 
StartPilote is een apart goedje wat je in je carburateur/cilinderkop kunt spuiten. 9 van de 10x start je motor hiermee meteen.

[ir]http://www.stianduijvelaar.nl/webshop/images/P4910.jpg[/ir]


dit gebruikte ik... hij starte maar viel zo goed als meteen uit...
zo even wat knettere (draaien) en van als startpilot op was stopte die...
dus ja kheb geen ideee
 
Draai de bougie er is uit en hou je vinger tegen het gat, en kick dan eens. Je vinger wordt er als het goed is afgeblazen maar je kan dan wel voelen of hij nat wordt of niet (ofwel of er benzine in de cil komt ja/nee). Of je kijkt gewoon of die bougie wel nat is.. als hij wel benzine krijgt maar niet verbrand zou die bougie inmiddels doorweekt (en het hele systeem verzopen) moeten zijn
 
Draai de bougie er is uit en hou je vinger tegen het gat, en kick dan eens. Je vinger wordt er als het goed is afgeblazen maar je kan dan wel voelen of hij nat wordt of niet (ofwel of er benzine in de cil komt ja/nee). Of je kijkt gewoon of die bougie wel nat is.. als hij wel benzine krijgt maar niet verbrand zou die bougie inmiddels doorweekt (en het hele systeem verzopen) moeten zijn



de ciinder krijgt geen naft...
maar carbu en spruitstuk en membraan zijn al eens veradnert en steeds hetzelfde probleem
 
Het enige wat ik dan nog kan bedenken is dat je cilinder of zuiger niet goed gemonteerd is of je trekt onwijs valse lucht aan langs je spruitstuk bijv.. of je sproeier zit dicht
 
Heb je dat spul nou serieus gekocht? :p
Deo / WD40 / ander licht ontvlambaar spul doet precies hetzelfde...
Blijft wel restjes van achter in het filter, of dat veel uitmaakt alleen zou 'k niet weten (als 'k dat even tussendoor, kwijt mag.............nog).
 
Back
Top