Nieuwe parts deel 2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Nee, small-end van de stage6 is even groot als de meeste assen.
2fast heeft dezelfde drijfstang als de team99 asjes, met een kleiner small-end dus.

Als dat het geval is, dan heeft 2Fast de drijfstangen recentelijk voor de derde keer veranderd.

Mijn 2Fast drijfstang is namelijk absoluut anders dan een Malossi team 99 drijfstang. De 2Fast is minder afgewerkt, dikker bij het big-end en heeft een interne diameter van 17mm bij het small-end.
Het oude type 2Fast drijfstang had een 15mm gat.

Malossi gebruikt voor de team 99 en de team2000 resp. een 16 en 17mm diameter. De stage 6 drijfstangen (die overigens zeer, zeer sterk lijken op de Malossi Team2000 stangen) werken ook met een 17mm gat.
 
Zo ik heb die uitlaat ook even thuis liggen van tcr , echt een hele nette uitlaat8) , hoop hem vandeweek nog even te kunnen testen kijken wat het gaat doen ben erg benieuwd -:-
 
Als dat het geval is, dan heeft 2Fast de drijfstangen recentelijk voor de derde keer veranderd.

Mijn 2Fast drijfstang is namelijk absoluut anders dan een Malossi team 99 drijfstang. De 2Fast is minder afgewerkt, dikker bij het big-end en heeft een interne diameter van 17mm bij het small-end.
Het oude type 2Fast drijfstang had een 15mm gat.

Malossi gebruikt voor de team 99 en de team2000 resp. een 16 en 17mm diameter. De stage 6 drijfstangen (die overigens zeer, zeer sterk lijken op de Malossi Team2000 stangen) werken ook met een 17mm gat.

die team2000-as word zeker ook weleens 'titanium'genoemd zeker.
 
Er komt alleen geen titaan in voor , dus wordt tijd dat het een andere naam krijgt.

De krukas wordt door Malossi gewoon MHR TEAM genoemd, over Titanium wordt nergens gerept. Dit is door Nederlandse en/of Duitse importeurs ooit bedacht en zit zo massaal vastgebakken dat het waarschijnlijk nog vele jaren zal duren voordat deze fabel de wereld uit is geholpen...

In jouw topic staat overigens een mooie foto van de Malossi team stang naast de Stage 6, dan zie je de gelijkenis.
 
De krukas wordt door Malossi gewoon MHR TEAM genoemd, over Titanium wordt nergens gerept. Dit is door Nederlandse en/of Duitse importeurs ooit bedacht en zit zo massaal vastgebakken dat het waarschijnlijk nog vele jaren zal duren voordat deze fabel de wereld uit is geholpen...


Voor de verduidelijking... Dit 'probleem' hebben we zelf in de hand gewerkt.. De officiele benaming van de krukas is "malossi rhg team titan"

Titan staat dus NIET voor titaan of titanium, maar is een afleiding van de griekse god 'titan' en zijn volgelingen (titanen)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Titaan_(mythologie)

Vandaar.... :!

Enkel omdat de drijfstang grijskleurig is, en anders is dan een gebruikelijke drijfstang, denken we gelijk dat dit titanium is.....+pippi+
 
Wil je die zo graag weten dan :p .... je mag ze best weten hoor.

Nee maar ik snap best opzich dat Martijn niet wilt dat iedereen een gekopieerde pijp voor goedkoper kan krijgen, best logisch. Maar de maten tegen betaling door pm-en oid is toch best een optie ? :p (niet dat ik ze hoef btw...)
 
lekker voorzich zelf houden. Die pijp is volop duur.
Als je er 1 na laat maken bij piet is ie toch totaal anders. Kan je imo nog beter met een speed dpr naar piet terug gaan en zeggen dat je een pijp wil op die specs. voor 80cc oid.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top