Nieuwe parts #7

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

nieuw voor derbi, 80 cc bidalot cilinderkit + krukas. Gemaakt voor de franse 80cc competitie. Wegens reglementen in vermogen niet meer dan 25 pk, maar wel een breed vermogen gebied, ruim 3000 toeren boven de 22 pk. Diameter 47.6 slag 44. De zelfde kit voor derbi euro3 en am6 motoren komt spoedig uit.

Transferts Avant : 130°
Transferts Intermédiaires : 129°
Echappement :192°

pen 12 zuiger met 1 mm veer.

Courbe%20Pack%20DERBI%2080.jpg


Cylindre%20DERBI%2044.jpg


Vilebrequin%20DERBI%2044.jpg


krukas + cilinder samen 620 euro.
 
niet nodig .. die dingen zijn er ook voor mina hori .. zo heb ik er nog ene in mijn hande gehad .. en naar wat ik op deze foto zie lijken ze behoorlijk op elkaar.
 
Dat cilindertje van bidalot laten tunen, dan komt er ook een aardig vermogen uit! Persoonlijk vind ik een vermogen dat de 25pk aantikt uit de doos ook al lekker.

@Xtremetuningrox volgens mij heeft niemand dat setje tot nu toe getest. Dus probeer het zou ik zeggen, stage6 levert meestal (*denkt terug aan de halfpoulies, die na 4 sprints krom waren*) wel goed spul.
 
Erg gaaf wigje. vind alleen de hoek zo groot.

Had hem bijna gekocht maar was toen niet op voorraad. Toen maar een JS inlaat gekocht :W
 
Dat lijkt maar zo. Gezien vanaf de kant waar je het spruitstuk inkijkt is het gat rechtsboven loos. Daar zit namelijk niet genoeg vlees onder voor schroefdraad.
 
Ik zie de zin van deze wiggen niet zo in eerlijk gezegd. Zo langzamerhand kan je beter gebruik maken van wat langer spruitstuk. Vrij nutteloos.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top