Nieuwe parts #6

Status
Not open for further replies.
even een vraagje over de stage 6 paddock, heb er laatst 1tje gekocht van een vriend van me maar hij had alleen een mina ophanging liggen, dit past uiteraard niet omdat de bout te dun en te kort was,
heb hier nog wat aan gebeund maar dit vind ik maar gaar :p
nu is de vraag zijn die busjes los te verkrijgen en zo ja waar?

gr, martijn
 
even een vraagje over de stage 6 paddock, heb er laatst 1tje gekocht van een vriend van me maar hij had alleen een mina ophanging liggen, dit past uiteraard niet omdat de bout te dun en te kort was,
heb hier nog wat aan gebeund maar dit vind ik maar gaar :p
nu is de vraag zijn die busjes los te verkrijgen en zo ja waar?

gr, martijn

ik heb nog wel een pia liggen volgens mij
 
De Nieuwe XSH 86cc Roost op 2F4R en verschil tussen de 80cc versie

xshbank05.jpg
 
Verschillen zullen minimaal zijn, maar dat zie je toch niet op zo'n plaatje.

Sorry hoor, maar een blinde ziet meteen al dat de pijp onwijs dik uitloopt na korte tijd. dus veel meer inhoud, echter wel een dunne bocht aan het begin.

misschien lijkt marco het wat om op mijn blok te kijken wat het doet, die is ook 90cc. @ Mraco heb je al gekeken wat zo'n pijpje doet op een 2fast 78,4cc?

gr heiko
 
Minimaal? Zit duidelijke verschillen in, de pijp die op de zip zit is de bocht super dik!
Lijkt wel voor een 180cc uitlaat en hij is aanzienelijk korter en loopt schuiner.
Dat zijn indirecte verschillen wat je ziet op het oog.
 
Sorry hoor, maar een blinde ziet meteen al dat de pijp onwijs dik uitloopt na korte tijd. dus veel meer inhoud, echter wel een dunne bocht aan het begin.

misschien lijkt marco het wat om op mijn blok te kijken wat het doet, die is ook 90cc. @ Mraco heb je al gekeken wat zo'n pijpje doet op een 2fast 78,4cc?

gr heiko

ten eeeste ziet een blinde ziet sowieso niks.
ten tweede kan ik de bocht niet zien daarvoor is het plaatje te donker.
ten derde kan je over de lengte ook niks zeggen omdat de ene dichter bij ligt dan de andere.

Hij is voor de belly idd wat dikker.
 
Sorry hoor, maar een blinde ziet meteen al dat de pijp onwijs dik uitloopt na korte tijd. dus veel meer inhoud, echter wel een dunne bocht aan het begin.

misschien lijkt marco het wat om op mijn blok te kijken wat het doet, die is ook 90cc. @ Mraco heb je al gekeken wat zo'n pijpje doet op een 2fast 78,4cc?

gr heiko

Hey Heiko,

Je mag deze pijp best van me testen, moet je wel een reis naar hengelo maken :)

pijp is nu op 3 verschillende pia 2fast blokjes getest. tegenover: DPR 70, JS dpr 80, verschillende roost 70 pijpen, en nog een roost 80pijp(laatste versie die jordy en stefan hadden)

deze nieuwe pijp kwam op alle blokken als beste uit de test
 
Hey Heiko,

Je mag deze pijp best van me testen, moet je wel een reis naar hengelo maken :)

pijp is nu op 3 verschillende pia 2fast blokjes getest. tegenover: DPR 70, JS dpr 80, verschillende roost 70 pijpen, en nog een roost 80pijp(laatste versie die jordy en stefan hadden)

deze nieuwe pijp kwam op alle blokken als beste uit de test

dat doen we als het minder druk is, na Zoetermeer ofzo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top