Nieuwe Parts #13

[h=1]PALMTOP programmeur voor Polini Evolution DIGITALE CDI[/h][h=3]Voor degenen die hun scooter voorzien van een Polini Evolution digitale CDI kunt u nu aanpassen en personaliseren van de motor timing snel en gemakkelijk.[/h]De nieuwe Polini palmtop is een programmeur waarvan de geïntegreerde software is speciaal ontworpen voor de Polini Evolution digitale CDI en is gericht op het vergemakkelijken van de instellingen die door de technici en ingenieurs tijdens het onderzoek van de beste elektronica van de verschillende scooters.
De software stelt u in staat om te bewerken en aanpassen van de CDI snel en gemakkelijk. Het is gemakkelijk te bevestigen aan de accu en scooter CDI via de meegeleverde elektrische kabels. Door op de kleine knoppen, toont het display het motortoerental en de graden van tevoren. U kunt de rpm fasen op basis van uw behoeften en race strategieën.
Het geheel nog betere prestaties in de uitoefening van te bereiken: "Polini maakt de beste nog beter". Artikelcode: 171.0601 - Public prijs: euro 205,00 + BTW



[h=1]"BIG EVOLUTION" LUCHTFILTERS: EENVOUDIG TE MONTEREN[/h][h=3]De "BIG EVOLUTION" luchtfilters, zeer belangrijke delen voor de race motoren beter te benutten van de motor carburatie, is verbeterd.[/h]De bijzondere spons subsidies hoge filtercapaciteit die vallen alle aanwezige verontreinigingen in de lucht, maar, tegelijkertijd, laat de lucht doorlopen. Het "afgeknotte kegel" vorm van de 203.0159 filter laat een gemakkelijke en veilige montage op Yamaha -Minarelli horizontaal motoren met Polini PWK carburateur. Het 203.0160 model heeft een "afgeknotte kegel"-vorm ook voor een gemakkelijke en veilige montage en het wordt geleverd met een set van de mouwen met verschillende diameters te worden gemonteerd op de meest beroemde carburateurs.






  • Art.nr.: 203.0159 - Verkoopprijs:. € 38,00 + BTW
  • Art.nr.: 203.0160 - Verkoopprijs:. € 28,00 + BT
  • 171_0601_maxi.jpg203_0160_maxi.jpg203_0159_maxi.jpg
 
Je zal me niet snel horen over de prijs, maar voor dat geld laat ik wel een DPR radiateurtje in elkaar bakken en hou ik nog 500 in m'n zak. Voordeel van de Malossi is dat het natuurlijk zo zonder slijpen ingebouwd kan worden.
 
ZO! en ik heb net gewoon mn firefox en set phantom rads in de kliko gemikt.
Als ik die zou koppelen dan was dat exact hetzelfde.
 
de nieuwe 95cc stage 6 krukas
et-s67914096_001.jpg
 
In 2009 heb ik de eerste protypes al zien rijden in duitsland en 4 jaar later issie pas uit. SA is qua beleid echt schandalig slecht:D
 
kunnen wel wat van tedeschi leren. die is gewoon al enige tijd met die 70cils bezig geweest, en bots ineens is die verkrijgbaar. zonder mooie fotos en vooraankondigingen
 
70cc 2fast heeft ie geintroduceerd via facebook. Daarnaast is Italie zijn grootste afzet markt, is dit jaar in de 70cc pro cup 1e of 2e geworden geloof ik met 70 2fast piaggio, reclame gaat dan vanzelf en iedereen weet hem wel te vinden in Italië.
Stage6 heeft op het gebied van marketing echt nog veel te leren.
 
Ik ken mensen die meerdere keren gebroken tapeinden hebben gejad bij de rt cilinder. Heb er zelf nooot last vam gehad, maar bik de 95cc variant kan die nog wel is een probleem worden.
 
Back
Top