Nieuwe forumindeling

Zoals mensen zullen zien, zijn we druk bezig het forum een nieuwe indeling te geven. We gaan wat nieuwe fora aanmaken, en wat oude sluiten. General Chat is naar onderen verplaatst om toch meer de focus op de scooter fora te laten rusten.

Ik zou zeggen, veel forumplezier :)

Feedback is altijd welkom :)
 
Advertisement - register to remove this

Ik vind dat jullie maar zeiken. geef het 2 weken en je bent er aan gewend

maja der zijn altijd mensen die willen zoals ze het zelf prettig vinden :)
en zo moet het dan maar gebeuren want o hun zitten er zo lang al bij..

ik vind het ook ff wennen maar der zijn belangrijkere dingen waar je je zorgen over kan maken in het leven +ralf+
 
Subforum's zijn nu het zelfde zoals het was. En dat de General chat boven aanstaat kan ook geen kwaad toch?

''General Chat is naar onderen verplaatst om toch meer de focus op de scooter fora te laten rusten.''

Daar veranderd 1 topic niks aan hoor :)
 
Jij zijkt ons af. We hebben alleen maar suggesties. Als bas het ermee eens is , zou dat mooi wezen. We betalen tenslotte. :*

Suggestie's is niks mis mee...

Even een kleine greep uit de opmerkingen ;)

* Ik vind het maar een k*t indeling

* ik vond de oude indeling beter

* Ik vind t onoverzichtelijk geworden

* sorry hoor maar vind het een BrEeZeR indeling

:*
 
Subforum's zijn nu het zelfde zoals het was. En dat de General chat boven aanstaat kan ook geen kwaad toch?

''General Chat is naar onderen verplaatst om toch meer de focus op de scooter fora te laten rusten.''

Daar veranderd 1 topic niks aan hoor :)

Gooi heel GC dan weg, zijn we meteen van het gezeur af dat het niet bovenaan staat :W
 
Idee voor subforum - Afstelling & Tuning. En dan het optische gedeelte en dat soort dingen niet onder "scooters" laten vallen.

Het subforum "scooters" is veel te vol nu. :)
 
Ja kom op, een non-scooter deel (waar 99% geen ene flikker meer om scooters geeft en alleen maar hier zit om slap te ouwehoere wat ook op msn kan) moet niet bovenaan staan, eerste wat mensen zien is (kansloos) geblaat. Lekker onderin laten staan, hoofddoel blijft scooters.

Mee eens hoor :W
 
Is niks mis mee toch, zo houd je de oude garde ook nog een beetje op dit forum.

Zonder gc zijn er teveel members in 1 klap weg, en dat wilt men niet.
Hoe vervelend het ook klinkt in jouw oren misschien, maar volgens mij kan dit forum niet zonder gc.
 
mja dat zie ik dan anders misschien, maar of je nu 20.000 leden hebt waarvan er 10.000 er nooit meer zijn of niks om scooters geven en er dus ook niks meer over posten of je hebt 10.000 actieve scooterleden...

Mja dit is al jaren een zinloze discussie tussen het forum en GC....
 
In de GC kun je de forum members dus beter leren kennen, buiten het hele scooter gebeuren om.

Precies dat! Ik had nog vrij veel contact met members in de scene... Nu is dat echt aanzienlijk minder geworden. Zo nu en dan nog via MSN. Maar verder. :rolleyes: Zonder GC zal dit forum inderdaad erg veel "members" gaan verliezen.

Maar het gaat er ook niet om of het er wel of niet bij zit. Het blijft, daar is geen discusie voor nodig. Of het nu onderaan of bovenaan staat moet toch vrij weinig uitmaken lijkt me. Anders neem je toch het complete GC gedeelte als je startpagina? ;) Niet zo moeilijk doen jongens.. :)
 
Back
Top