Nieuwe forumindeling

Zoals mensen zullen zien, zijn we druk bezig het forum een nieuwe indeling te geven. We gaan wat nieuwe fora aanmaken, en wat oude sluiten. General Chat is naar onderen verplaatst om toch meer de focus op de scooter fora te laten rusten.

Ik zou zeggen, veel forumplezier :)

Feedback is altijd welkom :)
 
Advertisement - register to remove this

sorry hoor maar vind het een BrEeZeR indeling, zit nu totaal all 6 jaar over het forum te surfen en vond de oude indeling gewoon oud en vertrouwd. moest net echt 3 x kijken of ik wel op het goede forum zat :p
 
Dit word wennen! :)
verder vind ik het ook erg jammer dat de projecten zelfs onder de engelse projecten staan?
ik zat meteen verkeerd! :D

persoonlijk zou ik ook het sprint/race en project gedeelte verder naar boven gooien omdat hier het scooter gebeuren uiteindlijk toch een beetje om draait
deze mensen zullen waarschijnlijk ook de meeste tijd op het forum rondbrengen?

maar iig, Keep up the good work!
 
Last edited:
Het lijkt wel marketingstrategie.. De meest gelezen subfora onderaan plaatsen zo dat iedereen eerst de rest gaat bekijken en daarna pas GC.
 
ik vond de oude indeling beter maar dat is waarschijnlijk puur omdat je het al die jaren zo gewoon bent. Wat volgens mij wel een nadeel word is waar je nu eigenlijk wat moet gaan posten van onderwerpen want dat word volgens mij een soep tot en met!

Ik wens jullie er veel succes mee en messchien eens een ander kleurtje jaaa... das meteen ook leuk meegenomen!
 
Ik vind de nieuwe indeling prima zo!
Ik denk dat dit ook makkelijker voor beginners is omdat ze goed kunnen zien waar ze iets moeten posten...

Alleen denk ik toch dat je bijv. beter quick en afstellen voor beginners samen kunt doen en bijv, 2 takt tuning en moterisch & parts bij elkaar, zodat 't wat 'korter' ( lees: overzichterlijker ) wordt...

Kan nog wat verandering gebruiken maar 't wordt wel beter vind ik :)

PS. een howto voor wiki-bewerken is ook zeer handig aangezien dit voor velen nogal moeilijk zal zijn ;)

EDIT:// voortaan moeten mensen wel weer zeggen of ze PIA of MINA hebben, aangezien de 'oudere' topics dit niet allemaal vermelden en dit 'verwarring' kan veroorzaken :)
 
Ik vind de nieuwe indeling prima zo!
Ik denk dat dit ook makkelijker voor beginners is omdat ze goed kunnen zien waar ze iets moeten posten...

Alleen denk ik toch dat je bijv. beter quick en afstellen voor beginners samen kunt doen en bijv, 2 takt tuning en moterisch & parts bij elkaar, zodat 't wat 'korter' ( lees: overzichterlijker ) wordt...

Kan nog wat verandering gebruiken maar 't wordt wel beter vind ik :)

PS. een howto voor wiki-bewerken is ook zeer handig aangezien dit voor velen nogal moeilijk zal zijn ;)

EDIT:// voortaan moeten mensen wel weer zeggen of ze PIA of MINA hebben, aangezien de 'oudere' topics dit niet allemaal vermelden en dit 'verwarring' kan veroorzaken :)

Hmm, vind ik opzich wel goed punt van quick + afstellen voor beginners. Ik gooi het even in de groep.

2e punt over je pia of mina, dit wordt in de eerstvolgende forumupdate vand e software aangepast, dan moeten mensen dat verplicht aangeven of ze mina of pia hebben als ze een topic aanmaken.
 
Dit word wennen! :)
verder vind ik het ook erg jammer dat de projecten zelfs onder de engelse projecten staan?
ik zat meteen verkeerd! :D

persoonlijk zou ik ook het sprint/race en project gedeelte verder naar boven gooien omdat hier het scooter gebeuren uiteindlijk toch een beetje om draait
deze mensen zullen waarschijnlijk ook de meeste tijd op het forum rondbrengen?

maar iig, Keep up the good work!

Projecten iets hoger gezet. Tevens zal men over een tijdje kunnen aangeven of men zelf in HOF wil, om de drempel wat lager te maken.

ik snap wel dat dit forum uiteindelijk om scooters draait, maar kan het GC deel niet weer vrolijk bovenaan ?

dat is waar het om gaat :p

:+ Zie de post van Robert, denk de meest mooie oplossing?

Het lijkt wel marketingstrategie.. De meest gelezen subfora onderaan plaatsen zo dat iedereen eerst de rest gaat bekijken en daarna pas GC.

Het idee is je meer in een nieuwe gebruiker te verplaatsen, en te kijken waarvoor je op het forum komt. Hopelijk is dat om je probleem op te lossen, of over tuning van 2 takt te praten. Hier proberen we met de nieuwe indeling wat meer nadruk op te leggen dat we een scooterforum zijn, geen GC of meeting forum.

ik vond de oude indeling beter maar dat is waarschijnlijk puur omdat je het al die jaren zo gewoon bent. Wat volgens mij wel een nadeel word is waar je nu eigenlijk wat moet gaan posten van onderwerpen want dat word volgens mij een soep tot en met!

Ik wens jullie er veel succes mee en messchien eens een ander kleurtje jaaa... das meteen ook leuk meegenomen!

Kleurtje, eerst eens een nieuw logo, dus als iemand zich geroepen voelt en wat moois fixed, krijgt ie premium en ze logo wordt gebruikt :)

Beter dat GC onderaan staat. Het forum leek meer op een GC dan scooterforum. :+

:)
 
Heey Bas!

Goed bezig geweest, het is wel even wennen maar verandering om de zoveel tijd vind ik wel goed!

Ik hoop dat er wel een paar categorieën weggaan, maar dat las ik al. En handig dat je forum delen in kan klappen weet ik pas sinds gisteren :p

Nu nog een mooie style conform 2008, en het is helemaal af ;)
 
Is het niet mogelijk om mensen zelf een indeling te laten maken? Dat men zelf met bepaalde subfora kan schuiven?

En de mensen die zeuren om GC bovenaan..... Je kan alle subfora's "dichtklappen" met de 2 pijltjes rechts in elke blauwe balk. Als je toch niets meer met scooters doet hoef je dat ook niet te zien. ;)
 
Ik vind het maar een k*t indeling, bovendien staat het nieuwe parts #5 topic verkeerd, lijkt me dat dat bij het scooter "parts" gedeelte hoor :*
 
Een van de meest gelezen delen onderaan? heel irritand.. GC dus :+

Inderdaad. Ik weet zeker dat hier heel veel mensen op het forum zitten die niks meer met scooters te maken hebben (zoals ik). Die komen hier gewoon nog voor de gezelligheid.

Ik vind het ook heel irri dat het helemaal onder aan het forum staat. Omdat dit het enigste gedeelte is waar ik tegenwoordig nog te vinden ben.
 
Jij zijkt ons af. We hebben alleen maar suggesties. Als bas het ermee eens is , zou dat mooi wezen. We betalen tenslotte. :*
 
Back
Top