Nieuwe band

sr50

Well-Known Member
hallo, ik heb een nieuwe achterband nodig, en mijn keus was gevallen op de enige band voor scooters die maxxis nog maakt, vanwege de hardheid vamn het rubber en dat ie daarom langer meegaat.

ik heb ook al op banden van zacht rubber gereden, OA michelin en bridgestone, deze banden zijn echter na 4000 KM al kaal.

nu zijn die maxxis niet meer leverbaar, dus weet iemand toevallig nog een echt goed harde band ?

als het er nog toe doet, ik heb een aprilia sr50...
 
Advertisement - register to remove this

marvinaerox said:
ik heb nu een power1 voorband, rijd goed en slijt niet zo snel.. was 28 euro kweit voor voorband
Voorband slijt sowieso voor geen meter, heb 16.000 km mn originele Maxxis voor gehad en die was nog niet op... Nu ML50 voor en achter, goede ervaringen mee :)
 
beta_ark112 said:
zou zelf voor bridgestone ml 50 zijn gegaan , maargoed als jij michelin wil mij best.
Waarom? Omdat zo'n beetje alle sprinters met ML50jes rijden of omdat je er zelf ervaring mee hebt? Want Michelin banden zijn zeker zo goed als Bridgestone banden.

Ik zelf heb met ML50jes gereden en die sleten op straat onder mijn kont uit, nu heb ik Sport bandjes van Michelin en ik moet zeggen ik heb even veel grip en ze slijten een pak minder.
 
DeJongh said:
Waarom? Omdat zo'n beetje alle sprinters met ML50jes rijden of omdat je er zelf ervaring mee hebt? Want Michelin banden zijn zeker zo goed als Bridgestone banden.

Ik zelf heb met ML50jes gereden en die sleten op straat onder mijn kont uit, nu heb ik Sport bandjes van Michelin en ik moet zeggen ik heb even veel grip en ze slijten een pak minder.

Vind de ml 50 gewoon erg betrouwbaar, goeie grip met droog en nat weer.
En ja ze slijten inderdaad snel maar daar heb je ook weer goede prestaties voor terug.

Dat jij vind dat michelin banden net zo goed presteren is jou mening, ik denk zelf toch echt dat de ml 50 beter is, aangezien een vriend van mij een michelin pilot sport als achterband heeft en die nog weleens wil uitbreken in een bocht.
 
Back
Top