[NewStuff] Due Plus Piaggio LC

Dude volgens mij heb je de 'thropy' versie oid.

Hier gaat het over de blauwe due plus die stukken sneller zou zijn...
 
Maar wel getuned zie ik. Alleen zie ik idd niet echt de reden om dat in dit topic te posten, want hier gaat het om de blauwe due plus.
 
Ik wil wel weten, wat er dan aan de pia shot mankeert :)

en ik heb een trophy, maar kijk naar de uitlaatpoort, en naar die van de due plus. Ze lijken sterk op elkaar, daarom post ik die pics.

hij is tuned ja.
 
'op elkaar lijken' is wel een erg groot woord hier... Het lijkt voor geen meter (die cylinders).
Maargoed, de Shot is gewoon mislukt op Piaggio, en als je je afvraagt waarom dan raad ik je aan om eens een willekeurige andere goede 70cc uitlaat uit het 'benedensegment' erbij te nemen en te kijken wat dat scheelt.
Het scheelt je een berg toeren en vermogen. Gewoon totaaaal anders als de Mina versie.
Het loopt wel, en het loopt wel leuk, maar je mist echt een hoop en dat is al goed te merken op relatief tamme cylinders zoals een DR. Op een oud type Evo70 kom je zelfs helemaal niet vooruit met je Nardo, terwijl dat op mina wel ff heel ernstig anders was.

Ik heb altijd gedacht dat de cylinder die het op de Pia Nardo goed deed nog ontworpen moest worden, iets als de Polini W, maar ook die combo kon eigenlijk niet overtuigen. Het is ws een hoogtoerig vat aan een laagtoerige (lange) bocht ofzo. Ik heb ze ooit eens opgemeten en ik meen dat ik bij de Pia een paar cm teveel had.
 
Ik heb er een tijdje een polini 4race onder gehad, en die ook afgesteld, en ik vond het niet veel beter presteren voor mijn gevoel.
 
Had je vast ook een gare ForRace :)
Ik heb 2 nardo's gehad, ForRace, evo70 (2x) , Jolly, BlackSwan (ook 2x)...

Ohja diverse cylinders ook DR70 tuned, Corsa, polini/hebo alu70

Nardo was echt minder dan de rest.
 
Back
Top