New Polini EVO2

Advertisement - register to remove this

Sonic Tuning said:
nicoSRsport: ga je binnenkort nog banken? zijn er al veranderingen aan je setup waardoor je evt meer pk zou halen?

mijn evo heeft nu even stationair gedraaid en ga zo snel mogelijk afstellen en banken.
Ik heb mijn selletra verkocht, mijn team 2006 verkocht en ga mijn overrange ook verkopen..

Hier komt allemaal nieuw spul voor. Duurt echter nog wel even voordat dat zover is. Ben nu met andere dingen druk. PM me je score ff als het zover is.

Ltr
 
@ Twin: Is de cilinder waar tegen de 22 mee is gescoort de eerste bewerkte Evo2 van jullie waar mee is gebankt?
Het lijkt me namelijk dat je niet van de eerste cilinder waar wat bloed, zweet en tranen in hebben gezeten, meteen kan worden verwacht dat het niet overtroffen kan worden. Ik ben niet echt thuis in cilindertuning, maar ik denk dat je in sommige gevallen, met de frees in de hand, voor keuzes staat waarvan je niet precies weet wat het effect ervan zal zijn. En die combinatie van keuzes zal bepalend zijn voor het resultaat, er vallen dus imo niet al te veel conclusies te worden getrokken op dit moment.

Ik kan er naast zitten, maar mijn visie gaat een beetje tegen de stroom in en van een beetje discussie is nooit iemand slechter geworden.
 
Mitch said:
@ Twin: Is de cilinder waar tegen de 22 mee is gescoort de eerste bewerkte Evo2 van jullie waar mee is gebankt?
Het lijkt me namelijk dat je niet van de eerste cilinder waar wat bloed, zweet en tranen in hebben gezeten, meteen kan worden verwacht dat het niet overtroffen kan worden. Ik ben niet echt thuis in cilindertuning, maar ik denk dat je in sommige gevallen, met de frees in de hand, voor keuzes staat waarvan je niet precies weet wat het effect ervan zal zijn. En die combinatie van keuzes zal bepalend zijn voor het resultaat, er vallen dus imo niet al te veel conclusies te worden getrokken op dit moment.

Ik kan er naast zitten, maar mijn visie gaat een beetje tegen de stroom in en van een beetje discussie is nooit iemand slechter geworden.

twin zal vast niet zegge dat de nieuwe evo minder vet is als de oude als hij niet zeker is van zijn zaak :)
 
JasperdB said:
twin zal vast niet zegge dat de nieuwe evo minder vet is als de oude als hij niet zeker is van zijn zaak :)
Autoriteitsargument noemen ze dat ;)
Waarschijnlijk klopt het inderdaad wel, maar ik kan me nog goed herinneren hoe sommige ervaren tuners de uitdaging aan wilden, dus vlak liever nog niets uit en wacht even af. Het punt is in mijn ogen dat als er 1pk meer zou zijn gescoort, alles anders zou zijn geweest voor veel mensen.
 
Last edited:
ben bezig geweest met een evo 2 op een runner blok. de score die we gehaald hebben met 11 runs is 21,1 pk met een koppel van 11,1.
Deze score is niet echt slecht vind ik.
setup:
evo 2 fred motoren tuned
hebo 2
mikuni 24! vlak
hpi 2003

Gaan verder met de ontwikkeling!!
grafiek komt eraan
 
Back
Top