Motorrijden #43

daar gaat het niet om... als je begint te lessen zonder je theorie, neem je meer lessen dan nodig zijn...

helemaal als je te lang over je theorie doet... kost je gewoon hoop extra centen. Theorie halen, dan kan je meteen door knallen...
 
zie het bij me neefje nu... was na 11 lessen klaar om af te rijden, verneukte zijn theorie 2x... en heeft nu pas over 1.5 maand een afspraak om weer te gaan... ondertussen wel verder lessen, om niet 't ''gevoel'' kwijt te raken... uiteindelijk neemt hij dus zo 8 a 10 lessen teveel...
 
Nou daar ben ik t niet helemaal mee eens.
Als je kan rijden , dan zijn die "extra" lessen helemaal niet nodig.
IK heb net eerst mn AVB gehaald en ga nu pas theorie doen.
Tussendoor lessen doe ik ook bijna niet. Dat straat rijden kan ik wel , maar die AVB was voor mij de doorslag. Zou ik dat niet halen dan had ik niet eens verder gegaan.
Die prijzen van tegenwoordig zijn echt absurd.
 
Iedere rijschoolhouder zal zeggen dat je nog wel wat lessen nodig heb om het een beetje fris in je geheugen te houden.
Heb nog nooit gehoord dat er werd voorgesteld om dan bijvoorbeeld te wachten en net voor het examen 1 les te doen
 
Goede Avond,
volgende week Donderdag mag ik 1e keer AVB, gaat vrij lekker allemaal.
ik zit alleen met langzame slalom, daarbij raak ik enkel nog eens een pillon.

slaag je met je AVB ook als je 2 onvoldoendes hebt in een ander cluster? op CBR site lees je van wel. maar div andere sites niet?
wie heeft dit in praktijk mee gemaakt?
 
Last edited:
Je mag 2 onvoldoendes hebben , maar 1 per cluster.
Dus als je je langzame slalom niet redt ( zoals ik ) dan moet je je 8 draai of je halve draai ( net welke je krijgt ) wel goed doen.
 
Ik had binnen 6 weken mijn rijbewijs, theorie ook tijdens het lessen pas gehaald, niks mis mee als je het mij vraagt.
Maarja, heb ook te veel vrienden die bijna een jaar over het autorijbewijs hebben gedaan. Daar kan ik met m'n kop echt niet bij. Daar was ik ook na een kleine 2 maanden mee klaar.
Sommige rijscholen8P
 
en ook als het frame eerlijk is, heb je altijd nog grote kans dat onderdelen als voorvork, kappenset of motorblok wel van een gestolen runner komen.
uiteraard zou ik een runner zonder nederlands kenteken of correcte invoerpapieren laten staan
 
Back
Top