Motorrijden #43

Idd, zn collega heb ik. Die wil dit jaar zn rbw niet halen omdat ie dan meteen vol vermogen mag. Dus hij wacht tot volgend jaar ivm niewe regelgeving....

8P
 
Haha echt he, al die gasten die geen motorrijbewijs hebben lullen zo :D

puur uit interesse he, geen flaming.. maar ik lees mischien beetje verkeerd:p bedoel je dat mense zonder rijbewijs zoiets hebben van ik koop geen te snelle motor want anders rijd ik me dood

of juist zichzelf overschatten door nadat ze bij t gemeentehuis zn pasje opgehaald hebben rechstreeks een R6/1 wat je wil aan te schaffen?

ik zelf ben met het heerlijke weer plankgas aan t lessen om voor januari nog even t pasje binnen te halen!
 
ik ben net t tegenovergestelde denk ik dan.. enige wat mijn mams en vrienden zorgen baart is dat ik uitspraken gemaakt heb dat als ik op de motor ''ga'' ga ik in t harnas :p
maar goed, helaas geen hele goede stallingsmogelijkheden hier thuis.. dus een motor kopen zal er voorlopig nog niet in zitten.. maar ik wil me pasje al want ik weiger 2 jaar te moeten
rijden met een 15 pk opgevoerde snorfiets..
 
Iemand CB500 kopen ?

2012-11-06124739.jpg


http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php/203101-Honda-CB500-95?p=3472736#post3472736
 
Back
Top