Motornummer / motortype

Beste lezers,

Een vraag waar heel veel mensen wat aan zullen hebben die niet goed kunnen zoeken... weet iemand waar ik het motornummer/motortype op een minarelli horizontaal kan aflezen. Dus niet het framenummer. Ik kan hem niet vinden.

Het kan ook zo zijn dat deze is weggehaald maar in ieder geval nog geen duidelijkheid over
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet niet hoe je aan dat blok komt.. Misschien het vakje eens goed schoonmaken?
Tweedehands.. :p.

Vakje is bij mij ook leeg
(Beta ark).

Iets anders dan "motori minarelli" op sommige onderdelen, ben ik nog niet tegengekomen.

Voor mij geld het zelfde, maar normaal zou er dus een code op je carter moeten staan met een code die verbonden is aan je framenummer. bij een toekomstige wok melding kan de scooter dan afgekeurd worden als ze niet overeen komen.. nu weet ik niet zeker hoe ze handelen in zo een situatie.. maar ze zullen er wel naar vragen. (volgens veel videos die dit uitleggen).
 
Tweedehands.. :p.



Voor mij geld het zelfde, maar normaal zou er dus een code op je carter moeten staan met een code die verbonden is aan je framenummer. bij een toekomstige wok melding kan de scooter dan afgekeurd worden als ze niet overeen komen.. nu weet ik niet zeker hoe ze handelen in zo een situatie.. maar ze zullen er wel naar vragen. (volgens veel videos die dit uitleggen).
Dan zou je er dus nooit een ander blok onder kunnen doen omdat het moet corresponderen met je frame nr...

Maar volgens mij is die code niet vermeld bij de (oudere) minarelli blokken. Dan had ik het allang moeten vinden.
 
Dan zou je er dus nooit een ander blok onder kunnen doen omdat het moet corresponderen met je frame nr...

Maar volgens mij is die code niet vermeld bij de (oudere) minarelli blokken. Dan had ik het allang moeten vinden.

Zo komen ze wel makkelijk van de oude scooters af.. Eenmaal een WOK krijg je dat ding nooit meer opnieuw gekeurd als dit bij de meeste minarelli scooter geld.. Vind het aan de andere kant best wel zuur..
 
Back
Top