Motor & Motorrijden #35

Status
Not open for further replies.
Ik heb em gekocht!

Ik was gelijk verkocht toen ik daar aan kwam rijden. Hij had em al heel mooi frontaal op de oprit staan:p.

Hijs nog erg netjes voor het bouwjaar en het aantal km's dat hij gelopen heeft. Dikke akra + PC3 chip, k&n filter, kleine knippers, zwarte kuipruit, alarm en monoseat erop. Ding is ook echt snel zat voor een beginner, dat had ik al in de gaten. Misschien wel tijd voor een nieuwe helm, mijne begon te vliegen bij 200+ km/h :+.

EDIT: Binnenkort natuurlijk pix ;)!
 
Gefeliciflaps! En tijd voor foto's idd!

Morgen als het droog is mijn laatste rondje van het seizoen rijden denk ik, daarna schoonmaken en kleine bugs zien te fixen :)
 
Nice, feli Dennis. Lekker rustig mee beginnen en langzaam ontdekken wat hij allemaal kan.

Wat voor bugs Ruud?

Foto's asap Ruud, hij staat niet thuis, dus kan niet ff erheen rennen en snel pix maken ;).

Ik ga ook chill aan gewend raken aan het ding, want die 115 Nm koppel moet je toch maar lekker in bedwang houden :p.

Van de winter wel ff nieuwe demperwol fixen, hij klinkt redelijk ongedempt op het moment. Ik hou van een beschaafd maar wel diep geluid. En natuurlijk zorgen dat ik me rbw krijg voor het weer positiever word ;).
 
Wel een toffe fiets hoor Denna. Geluid is natuurlijk geweldig.

Afgelopen zomer op Texel veel aan het knallen geweest met een Duc 1098 met een 70mm termi systeem, een Duc 748R met 55mm termi systeem en ik dan op een RSV Mille R '00 met een Bos demper.
Denk nu in geluiden als wij door een klein dorpje reden, of de aandacht die je krijgt.. ;)
 
Dat valt me wel op idd, veel meer mensen die omkijken als je voorbij komt.
De blade was eigenlijk een mooiere fiets, maar lang niet zoveel bekijks als de Tuono..
 
Nou... Heb mijn helm ook maar te koop gezet. De Shoei die ik 2 jaar terug heb aangeschaft is echt ontzettend veel te groot geworden. Ik heb hem in de tussentijd nieteens mogen gebruiken :'(.

Wel een reden om een meer neutrale of juist kleurrijke helm te kopen natuurlijk :D.
 
Ik zou pussy willen zeggen.. en doe dat ook :D

Nee, geen idee, de Blade lust ook wel een aardig slokje als ik goed aan 't knallen ben :)
 
Op de oerblade ook geen lampje, tank voor de zekerheid altijd bij 150km.

de oerbleed heeft hoogstwaarschijnlijk wel een reserve.. dat hebben injectiebikes dan weer vaak niet.. alleen een lampje.. vind et doodeng al heb ik nog niet zo vaak stil gestaan.. :z
 
Goddamn... ik heb zelf al eens bij 90km een reserve lamp zien branden :D Meestal rond de 120km gaat ie bij mij aan. 150km op een tank (16 liter) red ik, maar dan moet ik ook wel zorgen dat ik in de buurt ben van een tankstation :D
 
Dan ben ik ook wel zuinig met mijn soes 750.

Rij gemiddeld toch rond de 1:18 / 1:20

Het kan natuurlijk extremer maar heb nog nooit echt een volle tank lang alleen maar geknalt.
 
Hier begint het benzine lampje te branden bij 180 km (ZX6R 636)
En met doorrijden gaat het lampje regelmatig bij de 160/165 km aan.
 
de oerbleed heeft hoogstwaarschijnlijk wel een reserve.. dat hebben injectiebikes dan weer vaak niet.. alleen een lampje.. vind et doodeng al heb ik nog niet zo vaak stil gestaan.. :z

Correct! Dat is dan weer een voordeel ja ;)

Hier staat die gepoetst, afgetankt, dingetjes ingevet en aan de lader.. :)
 
Goddamn... ik heb zelf al eens bij 90km een reserve lamp zien branden :D Meestal rond de 120km gaat ie bij mij aan. 150km op een tank (16 liter) red ik, maar dan moet ik ook wel zorgen dat ik in de buurt ben van een tankstation :D

Heeft zo'n Duc zoveel dorst? Of rijd je gewoon constant volgas? :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top