MotoGp

Status
Not open for further replies.
Als Elias Rossi er niet af had gereden @ Jerez was het weer anders. Zo kun je wel bezig blijven.

Hayden is kampioen, Rossi niet. Klaar :p.

Ook al had ik het liever anders gezien :+.
 
Boeit me niet of iemand het er mee eens is of niet.. Dat grapje met die puntenachterstand op de spatbord en die verkleed partijen elke keer.. Arrogantie ten top als je het mij vraagt. Verder zeg ik niet dat hij niet sportief is! Absoluut niet, ik vind hem ook uiterst sportief alleen hij heeft teveel rare trekjes in mijn ogen. Arrogantie en sportiviteit zijn 2 verschillende dingen. Iedereen loopt met zijn mening maar achter elkaar aan vind ik.. Als iemand eens niet voor Rossi is dan bevalt dat niet of zo?
En ja, de motor doet wel heel veel dat blijkt maar weer.. I.m.o is Rossi de beste coureur, maar hij pakt dus niet het kampioenschap omdat hij Yamaha rijdt. Punt :p

Typisch Nederlands weer, als iemand zn kop boven 't maaiveld uitsteekt is ie meteen arrogant? Hij houdt gewoon van een geintje, ik vind t schitterend om te zien.
 
Hayden Kampioen:W:W

hoop dat het nu afgelopen is met die praatjes dat Hayden niet kan rijden. als je niet kan rijden, wordt je ook geen kampioen. en of dat nou met een beetje geluk is of niet, doet er totaal niet toe.

of die de titel kan verdedigen doet mij ook helemaal niks, dit neemt niemand Hayden nog af. ik hoop het ook niet, is leuker als ieder jaar iemand anders kampioen wordt.

Nu heeft Honda toch nog alles dit jaar:)

Een kampioen hoort naar mijn mening races te winnen, en niet 1 race laguna seca... Want assen tel ik niet eens mee.. Mja thats racen:)
Ik gun het hem wel:)
 
Typisch Nederlands weer, als iemand zn kop boven 't maaiveld uitsteekt is ie meteen arrogant? Hij houdt gewoon van een geintje, ik vind t schitterend om te zien.

Je kunt het ook typisch nederlands vinden dat iedereen weer achter elkaar aanloopt en 1 persoon verheerlijkt+ralf+

Magoed, meningen kunnen verschillen gelukkig.. Anders was het ook zo saai in dit soort topics en liep iedereen te huilen omdat Rossi gevallen was:rolleyes:
 
Ach het maakt verder ook niks uit, het is zo gebeurd of we het nou fijn vinden of niet:) Persoonlijk zie ik liever iemand overtuigend winnen, maja dan is het vaak al van te voren beslist en is de laatste race ook weer niet leuk..

Zou wel tof zijn als het een keer in de laatste race beslist moet worden en de #1 en #2 in het kampioenschap ook eindigen als # en #2 in de race:D
 
Hayden Kampioen:W:W

hoop dat het nu afgelopen is met die praatjes dat Hayden niet kan rijden. als je niet kan rijden, wordt je ook geen kampioen. en of dat nou met een beetje geluk is of niet, doet er totaal niet toe.

of die de titel kan verdedigen doet mij ook helemaal niks, dit neemt niemand Hayden nog af. ik hoop het ook niet, is leuker als ieder jaar iemand anders kampioen wordt.

Nu heeft Honda toch nog alles dit jaar:)

Maar ik ben t zeker eens met de gedachtengang van rossi en edwards dat hayden niet de rijder is die een race zal winnen.

Hayden is geen race winnaar, maar een constante rijder die dat volhoud gedurende een heel seizoen, en dus netjes altijd zn punten meepakt enzo op een hoog totaal uitkomt waarmee hij een kampioenschap wint.

rossi capi pedrossa en ga zo maar door, rijden voor de overwinning van de race, dat zie ik bij hayden niet echt terug hij rijd in mijn ogen liever in de kopgroep om zn punten te pakken dat zo zn uitwerking heeft gedurende t gehele zeizoen, niet voor de race win.
 
Maar goed dat echte liefhebbers zich niet zo gedragen als arrogante enrico, door veel pech en tegenslag van Rossi is Hayden toch kampioen geworden. Gelukkig heeft Hayden laten zien dat hij ook onder druk goed kan presteren en verdient hij toch nog de titel!!

En Rossi arrogant --> Wie gaat er voor Hayden aan de kant als deze in een snel rondje zit met de kwalificatie??
 
rossi had pech dattie onderuit ging..
tis erg jammer maar hij heeft dit seizoen gewoon pech gehad maar hij was wel stukken beter als hayden.
kijk maar naar het feit dattie 51 punten is teruggelopen op hayden.
bovendien heeft hayden maar 2 races gewonnen dit seizoen en rossi meerdere.

ik vin het jammer van rossi maar het is wel beter voor de sport.
 
Maar goed dat echte liefhebbers zich niet zo gedragen als arrogante enrico, door veel pech en tegenslag van Rossi is Hayden toch kampioen geworden. Gelukkig heeft Hayden laten zien dat hij ook onder druk goed kan presteren en verdient hij toch nog de titel!!

En Rossi arrogant --> Wie gaat er voor Hayden aan de kant als deze in een snel rondje zit met de kwalificatie??


Jij hebt echt moeite met lezen geloof ik he? Of doe je gewoon geen moeite. Omdat iemand commentaar heeft op jouw "held" is hij maar meteen zelf arrogant. Zegt wel wat over jou denk ik.. Als iemand arrogant is (of overkomt) hoeft het niet te betekenen dat hij niet sportief is. Dit heb ik eerder al gezegd, maar dat is je waarschijnlijk niet opgevallen (door de tranen in je ogen?) omdat iemand eens niet voor Rossi is...
 
Het mag duidelijk zijn dat Hayden verruit op de beste machine van het hele veld zat/zit en Rossi niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top