MotoGP & WSBK 2013

Mooiste machine van 't veld imo;

_2gg5993_cut_800.jpg


Rossi;

179017_10152655554090487_2022306664_n_800.jpg
 
holy fuck wat een race!!!! Rossi is terug, ben benieuwd of ie achter Lorenzo had kunnen blijven. Als ie niet te gretig was geweest in het begin. Marquez ook super vet!!! Dat gaat de nieuwe sensatie worden dit jaar. BBC Commentaar is helemaal prachtig.
 
Hele mooie wedstrijd! Dacht echt dat rossi dat gat nooit meer zou dit rijden. Dan ook nog ff 2e worden! Marquez toonde ook echt lef dat hij Rossi nog een keertje voorbij ging.
 
Wat heerlijk dat Rossi weer terug is. Hij zorg altijd voor spanning!
Hoop dat we nog heel veel van dit soort mooie races te zien krijgen dit jaar.
 
ben benieuwd of hij voor lorenzo had geeindingd, als hij die fout niet had gemaakt..


dovi ging in begin ook als een gek, even dacht ik dat Rossi gewoon af was... maar die ducs zuigen gewoon...
 
Mwah hij krijgt nu wel ff 2x zoveel betaald denk ik :p dus het is maar hoe je het bekijkt.


Ik heb nu alweer zin in race 2! Damn man, wat kan Rossi toch racen. Wat een held!
 
Mwah hij krijgt nu wel ff 2x zoveel betaald denk ik :p dus het is maar hoe je het bekijkt.


Ik heb nu alweer zin in race 2! Damn man, wat kan Rossi toch racen. Wat een held!
 
Dit weekend weer WSBK (Aragon). Ik heb hoge verwachtingen van Ducati dit seizoen... ben echt benieuwd.

In de MotoGP bakken ze d'r vrij weinig van idd Tinne en JohnnyP :p




Weet iemand trouwens het verhaal achter PATA honda? Is het de hoofdsponsor van ten kate ofzo? Of hoe moet ik dat zien?
 
Back
Top