Motip Backlight Spray over scooter gehaald.

Jay103

New Member
Hoi,

Lang verhaal kort: Ik kocht Motip backlight spray om mijn lichten te smoken, spray op buddy gelaten, 10 min later terug en heb ik een kut dag.

Kennelijk vondt iemand het grappig om die hele spray over mijn Vespa Sprint te spuiten, nu is mijn hele scooter donker en echt ALLES plakt.
Ik kon er niks over op google vinden, maar ik heb een potje Motip Blacklight Remover Spray gekocht alleen ben ik bang dat het ook de lak van de scooter zelf zal verwijderen, daarom vraag ik hier om advies..

Dus iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Advertisement - register to remove this

Moet je even kijken wat er voor stoffen in die blacklight remover zit.. Je hebt inderdaad de kans dat je de eigenlak mee neem.. Misschien niet op de scooter spuiten, maar op een oude lap/doek die je gecontrolleerd gebruikt. En direct opletten of de verf niet los komt..

Anders ben ik bang voor je dat het scooter overspuiten word als het aggressief spul is.

Mocht het overgespoten moeten worden, dan zou ik de kosten op de probleem maker verhalen..

Misschien dat je bij Joey schaar je scooter kan laten overspuiten.. Die doet dat wel vaker.
 
heb je nergens een onzichtbaar stukje lak waar je van die Motip backlight spray opspuit en dat stukje dan probeert schoon te maken met die Motip Blacklight Remover Spray.

Mocht deze remover spray de lak aantasten is dit in iedergeval niet zichtbaar en kun je het misschien ook eens proberen met gewone wasbenzine of terpentine, ook natuurlijk op dit onzichtbaar stukje lak.
 
Back
Top