Most Wanted Sprinters : Carbonized Beta

Status
Not open for further replies.
Heb je zeker netjes gedaan wim:) Die afwerking is ook echt prof:)'
En verder wat jordy zegt.. Hij kan nooit perfect zijn.. en zeker niet voor iedereen want meningen verschillen:) ik vind 't iig Donders Brute Machine en wil 'm na z'n winterslaapje wel zien:)
 
mensen hebben jullie het al gehoord? van een dagje sbo word je echt moe, geloof je me niet? vraag maar aan jordy :p

zie hier: jordy op de terugweg naar almere :*

[IR]http://mostwantedsprinters.nl/melvin/jordyslaap.jpg[/IR]

srry man, ik moest er een foto van maken :p
 
toxicrox said:
uhhhh...... il? :p

Ik denk zomaar dat 'ie de scootâh bedoelt .. :* :p

Maja ,

euh Furious Beta , kk ziekiej ding ! :p Ga zo door ! Zeker ook crediet aan Petrik en SlickSlider ! 9||6 Oja , Wim ook :* Tov man !
 
Alle credit gaat gewoon naar jordy ;) het is zijn beta, en hij heeft het waar gemaakt, is miss leuk dat petrik wat iedeetjes rond gooit, maar het blijf toch jordy zijn werk he :)!!

beta is gewoon super, verder nix over te zeggen. denks toch wel de vetste beta tot nu toe
 
Patrick kwam met het idee van rox kapjes, dat is namelijk zijn oude kap.
lees maar begin post, staat er ook gewoon in.
De rest heb ik zelf gemaakt en gerealiseerd ;).

thnx voor de reacties allemaal.
 
mAruHk said:
Heb je zeker netjes gedaan wim:) Die afwerking is ook echt prof:)'
En verder wat jordy zegt.. Hij kan nooit perfect zijn.. en zeker niet voor iedereen want meningen verschillen:) ik vind 't iig Donders Brute Machine en wil 'm na z'n winterslaapje wel zien:)

Speedboer said:
Alle credit gaat gewoon naar jordy ;) het is zijn beta, en hij heeft het waar gemaakt, is miss leuk dat petrik wat iedeetjes rond gooit, maar het blijf toch jordy zijn werk he :)!!

beta is gewoon super, verder nix over te zeggen. denks toch wel de vetste beta tot nu toe

Furious Beta said:
Patrick kwam met het idee van rox kapjes, dat is namelijk zijn oude kap.
lees maar begin post, staat er ook gewoon in.
De rest heb ik zelf gemaakt en gerealiseerd ;).

thnx voor de reacties allemaal.

:W ;)
 
hoe zit het eigenlijk met die remklauwen, hangt er 1 ondersteboven of zijn dat 2 verschillende??

Voor de rest STRAKKE beta.

Groeten.
 
Last edited:
ronnyracingteam said:
hoe zit het eigenlijk met die remklauwen, hangt er 1 ondersteboven of zijn dat 2 verschillende??

Voor de rest STRAKKE beta.

Groeten.


2 dezelfde klauwen, met zowel een ontlukcting bovenop als onderop...

daar is wel over nagedacht :p
 
als ik iets lees waar ik het antwoord ook op weet, wat vaak het geval is bij de beta, dan laat ik dat wel weten ja...


wanneer zijn je kappen trouwens klaar? dit weekend toch? of was dat 4 weken terug, weet het niet zeker meer...
 
Last edited:
PetriK said:
2 dezelfde klauwen, met zowel een ontlukcting bovenop als onderop...

daar is wel over nagedacht :p


en de aansluiting voor de remleiding?.
tis maar zou wel mooi staan moesten ze beide langs boven aangesloten zijn.


Groeten
 
Petrik als je antwoord voor me gaat geven, doe het dan goed.

Ze hangen allebei symmetrisch, dus ze zitten beiden aan de bovenkant gemonteerd.

Oi
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top