Moet ik deze betalen?!

Advertisement - register to remove this

Beetje lastig te zien maar ik denk dat je weinig kans maakt.
Je moet toch eerst betalen en dan kun je pas bezwaar maken,gaat een hoop tijd en gezeur inzitten en dat voor 60 piek !!!!!!!!!!!!

wie hard wil rijden moet ook de gevolgen nemen

ja ik rij ook te hard dus je kan t verwachten
 
Hmmz.. maybe dat het lukt, maar dat zal wel een ontzettend gedoe worden
frown.gif
en dat voor 60 piek?? ik weet: het blijft kut, maar je rijdt te hard en weet wat de consequenties kunnen zijn...
 
He jongens, lees goed wat er staat! Het gaat mij niet om het geld! Ik wil die vuile nichten gewoon op hun plaats zetten!!!

Stelletje flikkers, hij gaf maar 0,68 kW aan en dat ronden ze af naar 0,7 kW
mad.gif


Maarja dankzij mijn begrenser gelukkig geen 180 piek
smile.gif


Sorry maar ik haat nou eenmaal de manier van werken van die ****** lijers......
 
Originally posted by MASTER:
He jongens, lees goed wat er staat! Het gaat mij niet om het geld! Ik wil die vuile nichten gewoon op hun plaats zetten!!!

Stelletje flikkers, hij gaf maar 0,68 kW aan en dat ronden ze af naar 0,7 kW
mad.gif


Maarja dankzij mijn begrenser gelukkig geen 180 piek
smile.gif


Sorry maar ik haat nou eenmaal de manier van werken van die ****** lijers......

jah duh wat denk je dan ooww die jongen heeft een lief koppie we ronden t wel naar beneden af dachut ff niet en dat je t niet eens bent met hun werkwijze tsjah wie wel
niet opgevoerd rond rijden dan vallen ze je ook niet lastig
 
Zo'n beetje elke boete die ik heb gehad heeft wel fouten (Yamaha Eroks
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
) of meer van dat soort geintjes. Zolang ik 140,- piek krijg op de bank terwijl geen enkele flikker het hoort (DOM) en ze dan trots zeggen : "je moet niet opgevoerd rijden" vindt ik het allemaal best... Ze denken dat ze mij hebben maar hij wordt anders iedere keer inbeslaggenomen alstie weer over de 1,8 gaat en daar heeft deze jongen geen zin in.
Kost alleen maar moeite om ze terug te naaien!

Mzzl
 
Bij mij rondden ze 0,8 naar 0,9 kW af. En dan val je dus net in een duurdere boete, da's pas matennaaien. 0,68 of 0,7 of 0,6 kW maakt niets uit voor je boete. Dus bespaar je de moeite.
 
Originally posted by prong:
Bij mij rondden ze 0,8 naar 0,9 kW af. En dan val je dus net in een duurdere boete, da's pas matennaaien. 0,68 of 0,7 of 0,6 kW maakt niets uit voor je boete. Dus bespaar je de moeite.

Bij 0,6 bekeuren ze niet!



------------------
Puch NTT + 70 cc DR + 17,5 mm DO > 77 digi (spr84 (zonder prop), 8.0 gr)
 
ff een vraagie

mijne rijd +90 maaruh als ze me pakken wat is dan de schade ik denk dat ik 1,5 kw haal 0? en bestaat er een begrenzer er voor ????
 
Back
Top