MObiele telefoon contract lopen bijna af, wat te doen?

ooooooowh okeey, zit ik iig niet nog een heel jaar aan vast, thanx voor de info doed :)
ik zoek ondertussen vredig door naar een site die d* verlengd...
 
precies, hij loopt niet auto af, maar dit is makkelijk aan te vechten want zij behoren jou in te lichten dat je abo afloopt...
 
Idd, ik heb m 3 maanden van te voren al opgezegd :)

Ik heb toen weer een BEN (ja ben :p) abbo genomen, 6510 koste me 10 euro :D, zelfde nummer gehouden of coz...22,50 per maand en dan 150 belminuten en ik heb mn foon verzekerd dan allrisk...

2 jarig btw :), had ik hiervoor ook en beviel me perfect, oude 3310 heeft mn tsjik nu gekregen
 
kijk is ietsie omhoog :rolleyes: thanx anyway :+
ik las net dit op het forum van bovengenoemde site..

Hallo,

Wij mogen niet van alle providers de bonussen op onze site vermelden.

Bij dutchtone bv moet de bonus altijd telefonisch worden opgevraagd bij de dealerdesk.

Voor vodafone hebben we bepaalde bedragen welke we standaard kunnen retourneren aan de klant.
Echter, per aanvraag komt er ook nog een tegoedbon van vodafone of een aantal gratis maanden van vodafone bij. Dat moet wel aangevraagd worden!

Groeten,
Roel
gratistelecom.nl
 
Ook wel eens van stil zwijgende verlenging gehoord ??
Dat betekend dat ze je abbo mogen verlengen zonder iets er over te melden!
Dus ik zou die lui daar ff bellen en vragen : hoe duur het gaat kosten om je abbo te verlengen met een 7210!

Tip: bij Vodafone kan je je abbo verlengen en verhogen kan je je tel veel goedkoper krijgen en na 4 maanden weer verlagen! toch een bijna gratis telefoon en extra belminuten voor 4 maanden.
Maby is dt bij Dutchtone ook wel zow?
 
Als je niks doet loopt je abo gewoon door, dan ben je alleen gebonden aan een opzegtermijn, niet aan nog een jaar.
 
Whoei, ik heb net mn nieuwe tel binnen gekregen: een LG W7000 met debitel 90 abbo kostte 106 euro en geen aansluit kosten. Dat ding trapt echt kont :p (vooral na een v3690 :) )
 
Ik heb ook net een nieuwe tel gekocht. Nokia 6100 (pas nieuw geloof ik, kleurenscherm ed) + Debitel 90 abo voor 2 jaar. Kostte 120 euro en abo is 20 euro in de maand. Debitel abo is met Vodafone omdat ik daarmee hier verreweg het beste ontvangst heb, bij de rest krijg ik allemaal netwerken uit Engeland :)
T-Mobile zou ik iig niet doen, ze waren weer fors omhoog met toestelprijzen deze week. Vaak is het goedkoper om een nieuw abo te nemen omdat ze beter zijn voor hun nieuwe klanten dan voor hun bestaande klanten.
 
KPN Hi profile 30 abbo 2jr.(200 bel min. maar elke min. kan je ook als sms gebruiken) is een 6610 € 10.- bij belcompany.
Oh en je betaald geen aansluitkosten!
 
Back
Top