Minarelli horizontaal start niet na vervangen zuigerveer!

breedam

Well-Known Member
hallo beste forumleden,

Ik heb samen met een vriend de zuigerveren van zijn malaguti f12 phantom ac vervangen. nieuwe pakkingen ertussen en de pijl naar de uitlaat. zijn hele bovenkant van de zuiger en de binnenkant van de kop zat vol met een dikke laag koolstof ong. 1-1,5 mm. dit allemaal schoongemaakt. nu wil hij niet meer starten. wel vonk, weinig of geen benzine op de bougie terwijl we nix met het brandstofsysteem hebben gedaan. toen heb ik de membraankleppen eruit gehaald helemaal schoongemaakt en werken naar behoren. nog steeds hetzelfde. vacuumpompje werkt ook als je er aan zuigt etc.. Het rare is als je je vinger in de luchinlaatslang doet en dan start wordt je vinger wel helemaal nat maar het komt niet in de cilinder! ik wordt er nu helemaal gestoord van.

Iemand suggesties? sowieso bedankt voor de moeite van het lezen.

marten
 
Advertisement - register to remove this

als je verder alleen de zuigerveren hebt vervangen en je hebt olie aan de wand gedaan , zuigerveergroeven schoongemaakt e.d. moet ie het wel doen.

mja , nieuwe veren in een oude cilinder kan problemen geven.

maar het zou wel moeten lopen , hoe start je ? gas ? geen gas?
 
als je verder alleen de zuigerveren hebt vervangen en je hebt olie aan de wand gedaan , zuigerveergroeven schoongemaakt e.d. moet ie het wel doen.

mja , nieuwe veren in een oude cilinder kan problemen geven.

maar het zou wel moeten lopen , hoe start je ? gas ? geen gas?
alles geprobeerd: gas, gas, half gas, 2ml benzine in bougiegat en 2ml bezine op de membraankleppen en dan carb er weer op.
 
Back
Top