mhr speed 06 & mhr team speed 2 :?

devil

Member
heey ik heb een vraagje welken cilinder is sneller:? '' mhr speed 06 & mhr team speed 2 '' hebt niemand ervaring met deze 2 cilinders waar valt de meesten pk's mee tehalen ik hoor het wel

groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Gaat geloof ik over dezelfde cilinder hoor dat ''06'' en ''speed 2''.

Je hebt een oud type speed cilinder, de 6 poorter.
En het nieuwe type namelijk de 7 poorter. De 7 poorter noemen ze ook wel ''speed 06'' ''7T'' etc
 
mja , dat is toch niet te zeggen , aangezien er mensen zijn die met een 06 meer pk's scoren dan anderen met een "speed 2"

maar je kunt wel nagaan dat een "speed 2 " over het algemeen goed scoort..

en dit had je ook wel kunnen nagaan als je alle projecten bij langs gaat , en andere topics op dit forum..

en verder kunnen wij wel zeggen dat 1 van de 2 beter scoort , maar je moet zelf het werk doen ,en de 1 kan dat beter dan de ander , een speed2 is gewoon een goeie basis...
 
dat hangt der ook vanaf wie je tuner is toch ik wil me cilinder bij XSH laten doen dus wat is ongeveer beter dan welken raden jullie aan .. ??

groetjes
 
volgens mij is dat gewoon dezelfde cilinder, toen ik mijn 'speed' kocht in 2004, heette die de malossi mhr team speed 2, en had 7 poorten en 2 uitlaatpoorten. Of er wat is verandere in 2006, dacht zelf van niet..

Maar als je het toch door XSH wilt laten tunen zou ik het lekker aan hem vragen :) Of waar je de cilinder gaat kopen
 
Bij pia kwam de 7T al in 04 als ik het goed heb.. dit was voor Pia ook de speed 2..

De 7T voor minarelli kwam pas in 06 en dat is ook de speed 2.

Dus 7T is de Speed 2.
 
Back
Top