ruud.
www.vk-tuning.tk
Hoi,
Heb jaren terug op school lopen klooien met een 4takt motortje, hier hadden ze een meetsysteem op met piëzosensoren. De metingen zijn allemaal realtime, en alle verbranding en drukwaarden zie je continu veranderen.
Je kan het ook toepassen op 2-takt, en geeft denk ik heel veel inzicht in je in-en-uitlaat traject, en wat er in het koppie gebeurd. Is er iemand wel eens aan het pielen geweest met dit soort metingen?
Kost 4000 euro, wel wat geld, maar mooi spul voor bij de testbank
http://www.tfxengine.com/software8.html
Gr
Heb jaren terug op school lopen klooien met een 4takt motortje, hier hadden ze een meetsysteem op met piëzosensoren. De metingen zijn allemaal realtime, en alle verbranding en drukwaarden zie je continu veranderen.
Je kan het ook toepassen op 2-takt, en geeft denk ik heel veel inzicht in je in-en-uitlaat traject, en wat er in het koppie gebeurd. Is er iemand wel eens aan het pielen geweest met dit soort metingen?
Kost 4000 euro, wel wat geld, maar mooi spul voor bij de testbank
http://www.tfxengine.com/software8.html
Gr